اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

میاندوآب شهر دوچرخه ایران است و در جهان به همین نام ثبت می‌شود

میاندوآب شهر دوچرخه ایران است و در جهان به همین نام ثبت می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: میاندوآب شهر دوچرخه ایران است و همه دنیا این را بدانند که اینجا شهر دوچرخه ایران بوده و به نام میاندوآب نیز ثبت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله چمن گلی در گفت و گو با زرین خبر، اظهار کرد: مردم میاندوآب در همایش دوچرخه سواری که برگزار شد، با حضور دهها هزار نفری و پرشور و گسترده خود نشان دادند که این شهر، شهر دوچرخه ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، افزود: دوچرخه جزو فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان بوده و در تاریخ این شهر و فرهنگ مردم این شهرستان جای دارد و  مردم این شهرستان همیشه به دوچرخه سواری و پیاده روی پرداخته اند.

,

وی، با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در همایش دوچرخه سواری، گفت: میاندوآب شهر دوچرخه ایران است و همه دنیا این را بدانند که اینجا شهر دوچرخه ایران بوده و به نام میاندوآب نیز ثبت می شود.

,

چمن گلی، در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب در ورزش قهرمانی نیز ورزشکارانی را داشته است، تصریح کرد: میاندوآب شهر ورزشی است و این برنامه ها و ورزش های همگانی باعث شده که مردم روز به روز به سمت نشاط بروند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با بیان اینکه ورزش ضامن سلامتی است، افزود: دوچرخه سواری علاوه بر اینکه به صورت همگانی در میاندوآب از استقبال  پرشور مردم برخوردر است، در واقع ضامن سلامتی نیز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه