اخبار داغ

در گفتگو با مسئولان استان اردبیل مطرح شد؛

نظارت بر واحدهای صنفی را تشدید می‌کنیم/ بی تدبیری دولت در افزایش قیمت بنزین موجب نارضایتی مردم شد

نظارت بر واحدهای صنفی را تشدید می‌کنیم/ بی تدبیری دولت در افزایش قیمت بنزین موجب نارضایتی مردم شد
دستگاه‌های نظارتی پس از افزایش نرخ بنزین و به دنبال نگرانی های مردم در رابطه با گرانی اجناس و کالاهای ضروری، طرح نظارت بر بازار، اجناس و کالاهای اساسی را در سطح کشور آغاز کردند.
[

ه گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، با اعلام افزایش نرخ بنزین در چند روز اخیر، نگرانی های زیادی را در بین مردم به دنبال داشته، به طوری که بسیاری از جوانان و دانشگاهیان در شهرهای مختلف به اعتراضات خیابانی تبدیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 اعتراضات در خیابان ها تنها به شعارهای بنزینی ختم نشد و بسیاری از سودجویان و دست های پشت پرده منافقین برای به آشوب کشاندن این اعتراضات مسالمت آمیز، اقدام به آتش کشیدن بسیاری از اماکن و اموال عمومی کردند.

,

به دنبال همین نگرانی ها و اعتراضات،دستگاه های مربوطه کشور با اجرای طرح امنیتی و نظارتی اقدام به مقابله با هرگونه سو استفاده از این اعتراضات آغاز به کار کردند که در استان اردبیل نیز این طرح به صورت منسجم و برنامه ریزی شده از روزهای آغازین طرح افزایش نرخ بنزین به صورت گسترده در حال اجرا است.

,

برخی نمایندگان و مسئولان نیز در خصوص افزایش قیمت بنزین از سوی دولت و نگرانی های مردم، از افزایش قیمت کالاهای اساسی، واکنش هایی را در رسانه ها،شبکه های اجتماعی و صحن علنی مجلس داشته اند.

,

بی تدبیری دولت در افزایش قیمت بنزین موجب نارضایتی مردم شد

, بی تدبیری دولت در افزایش قیمت بنزین موجب نارضایتی مردم شد, بی تدبیری دولت در افزایش قیمت بنزین موجب نارضایتی مردم شد,

نماینده مردم اربیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به بی تدبیری دولت در افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: این بی تدبیری در افزایش نرخ بنزین بود که موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شد.

,

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت بنزین در سال 98 منتفی بود و اقدام اخیر دولت در این خصوص آن هم با افزایش سیصد درصدی قیمت بنزین، نسنجیده است.

,

وی ابا اشاره به اینکه زیرساخت و بسترهای لازم برای اجرای این طرح از سوی دولت انجام نشده است، افزود: قبل از گرانی بنزین، دولت باید طرح خود را در امر واریزی طرح معیشتی مردم اقدام و توضیحات کامل طرح را از طریق رسانه و برای مجلس آن را عنوان و عملی می‌کرد.

,

بدری با بیان اینکه دولت هرچه سریعتر باید بسته های حمایتی وعده داده شده خود را عملی کند، تصریح کرد: دستگاه های نظارتی و امنیتی علاوه بر تامین امنیت جامعه باید طرح نظارتی خود برای جلوگیری از هرگونه اجناس، کالاها و هزینه های حمل و نقل عمومی در سطح کشور تشدید کنند.

,

کوچکترین اخلال در نظم و امنیت، با برخورد شدید و قاطع مواجه خواهد شد

, کوچکترین اخلال در نظم و امنیت، با برخورد شدید و قاطع مواجه خواهد شد, کوچکترین اخلال در نظم و امنیت، با برخورد شدید و قاطع مواجه خواهد شد,

دادستان عمومی شهرستان اردبیل گفت: به دنبال اعتراضات اخیر در برخی شهرهای کشور و سوء استفاده آشوبگران از اعتراضات مسالمت آمیز مردم، خانواده ها مراقب جوانان خود باشند تا گرفتار موج سواری های دشمن نشوند.

,

طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، اظهار داشت: کوچکترین اخلال در نظم و امنیت جامعه با برخورد شدید و قاطع دستگاهاای امنیتی و قضایی استان مواجه خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه جوانان مراقب توطئه های دشمنان باشند تا دچار هیجان زدگی و فریبکاری دشمنان نباشند،افزود: خانواده ها و جونان با بصیرت افزایی خود نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده تا در دام آنها گرفتار نشوند.

,

هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس در اردبیل گزارش نشده است

, هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس در اردبیل گزارش نشده است,

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با افزایش نرخ بنزین مردم نگران تغییر در قیمت اجناس و کالاهای اساسی در بازار هستند که با تشدید نظارت بر بازار تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی گزارش نشده است.

,

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: دستگاههای نظارتی در استان به صورت مشترک با سایر دستگاههای نظارتی بر تمام قیمت های اجناس و کالا ها در بازار نظارت داشته و اجازه هیچ گونه سوء استفاده از افزایش نرخ بنزین را به فرصت طلبان نخواهیم داد.

,

وی با اشاره به اینکه  بسیاری از بازاریان بر این باورند که چون قیمت بنزین افزایش  یافته و با افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل قیمت اجناس نیز افزایش خواهد یافت، افزود: بازاریان و کسبه ها بدانند که تمامی حمل و نقل ها با وسایل نقیله گازوییل سوز انجام می شود و با توجه به اینکه قیمت سوخت گازوییل افزایشی نداشته است و افزایش هرگونه قیمت کالاها ممنوع است.

,

صادقی با بیان اینکه به پرونده های متخلفین در افزایش قیمت اجناس خارج از نوبت رسیدگی می شود، تصریح کرد: مردم با مشاهده هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار موضوع را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.

,

افزایش هرگونه نرخ برتاکسی های شهری و اینترنتی ممنوع است

, افزایش هرگونه نرخ برتاکسی های شهری و اینترنتی ممنوع است,

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین و با تشدید طرح نظارت بر اقلام، اجناس و کالای های ضروری در کشور لذا افزایش هرگونه نرخ کرایه های تاکسی شهری و اینترنتی نیز ممنوع است و درصورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

,

فرزاد قلندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: بسیاری از افراد و رانندگان سودجو که در فکر افزایش نرخ کرایه های تاکسی و هستند باید بدانند ناوگان تاکسیرانی درون شهری و برون شهری برای هر کدام سهمیه بنزین تخصیص یافته است و درصورت هرگونه تخلف برخورد شدید و قضایی صورت خواهد گرفت.

,

قلندری با اشاره به اینکه سرویس های مدارس نیز حق افزایش خود سرانه نرخ کرایه ها را ندارند، افزود: با سهمیه بندی مناسب بنزین و تشدید نظارت ها برافزایش هرگونه نرخ غیرقانونی کرایه، جای هیچگونه تخلف و سوء استفاده ای وجود ندارد و تاکنون هم هیچ تخلفی از سوی شهروندان در این باره گزارش نشده است.

,

هیچ کمبودی در اجناس و کالاهای ضرروی در بازار وجود ندارد

, هیچ کمبودی در اجناس و کالاهای ضرروی در بازار وجود ندارد, هیچ کمبودی در اجناس و کالاهای ضرروی در بازار وجود ندارد,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بیش از 3 هزار تن شکر صنعتی، 3 هزار و 200 تن شکر خام وارداتی، یک هزار تن برنج وارداتی در انبار های استان موجود است که در صورت نیاز برای تنظیم قیمت ها به بازار تزریق می شود.

,

ارژنگ عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت اجناس و کالاها در بازار با کمبود آن و کمتر شدن عرضه نسبت به تقاضا قیمت ها افزایش می یابد لذا با تزریق کالاهای ضروری بازار به طور کلی اشباع شده است.

,

وی افزود: هزینه افزایش قیمت ها با بالا رفتن هزینه تولید اتفاق می‌افتد و با توجه به اینکه با افزایش نرخ بنرین هیچ تولید کننده ای تحت تاثیر این طرح قرار نمی گیرد لذا از سوی تولید کننده نیز افزایش هرگونه قیمت منتفی و غیر قابل قبول است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه