اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

وعده کنترل و نظارت برای تامین معیشت مردم کافی نیست/ راهکارهای اساسی برای جلوگیری از گرانی‌ها اتخاذ شود

وعده کنترل و نظارت برای تامین معیشت مردم کافی نیست/ راهکارهای اساسی برای جلوگیری از گرانی‌ها اتخاذ شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده کنترل و نظارت تنها راه برون‌رفت از مشکلات گرانی نبوده و باید راهکارهای اساسی در این زمینه اتخاذ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی بهادری، در گفت و گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به گرانی‌های دامنه‌دار در ارتباط با افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: وعده مسئولان برای کنترل و نظارت تنها راه برون‌رفت از مشکلات گرانی نبوده و باید راهکارهای اساسی اتخاذ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: برخی از گرانی‌ها در پی افزایش قیمت بنزین ناگزیر بوده و اتفاق خواهد افتاد اما نظارت‌های جدی باید در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌ها صورت پذیرد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس باید قدم‌های جدیدی برداشته و در زمینه کمک به مردم ورود پیدا کند، در حوزه خودرو باید امتیازاتی به بخش عمومی داده شود تا مردم با مشکل مواجه نشده، بیش از این متضرر نشوند و خدمات و حمل و نقل عمومی از جمله وسایل حمل و نقل گازوئیل سوز، توسعه مترو و تراموا توسعه یابد.

,

وی، با اشاره به لزوم تولید خودروهای کم مصرف و برقی در داخل کشور، گفت: اگر تعرفه واردات خودروهای کم مصرف کمتر شده و در داخل کشور نیز تولید این گونه خودروها توسعه پیدا کند، می‌توان در مصرف بنزین صرفه‌جویی کرد.

,

بهادری، با اشاره به جایگاه مجلس در افزایش قیمت بنزین، ابراز داشت: مجلس در شوک است، چرا‌که این اتفاق از مجلس آغاز نشد. آقای لاریجانی به عنوان رئیس قوه مقننه باید نظر خود را از جایگاه مجلس بیان می‌کرد در حالی‌که نظر شخصی خود را در جلسه سران قوا بیان کرده است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر مصوبه مجلس ناظر بر این طرح بود، تبعات اجتماعی آن نیز کمتر می‌شد و نمایندگان نیز حمایت می‌کردند، تمام سلیقه‌های سیاسی مخالف نحوه افزایش قیمت بنزین هستند اما پس از بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه ایشان تمام نمایندگان از رهبری حمایت و اطاعت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه