اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت با قاطعیت از افزایش قیمت ها جلوگیری کند

دولت با قاطعیت از افزایش قیمت ها جلوگیری کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نشست سران و اعضای سه قوه در روز های آینده تشکیل می شود و باید با رفع مشکلات طرح با قاطعیت از افزایش قیمت ها جلوگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن لطفی، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه : دولت به دنبال توزیع واقعی یارانه ها در بین اقشار محروم بوده است اما می توانست این اقدام با روش و مدیریت بهتری صورت گیرد گفت: رئیس مجلس در هفته های گذشته به اجرای این طرح اشاراتی داشتند اما نمایندگان به هیچ وجه از زمان و نحوه اجرا هیچ اطلاعی نداشتند و این یک مسئله مهم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با اشاره بر اینکه در برنامه پنج ساله ششم توسعه اصلاح مدیریت مصرف سوخت و توزیع یارانه ها میان مردم و محرومین پیش بینی شده است افزود: این اقدام باید بصورت تدریجی باشد اما در حال حاضر با اقدام غافلگیرانه دولت، کشور دچار مشکلاتی شده است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید براینکه مجلس یکشنبه با طرح سه فوریتی به دنبال بازگرداندن وضعیت قبل بود که با سخنان رهبری بنا شد تا بررسی های کارشناسی بیشتر در مجلس صورت گیرد تصریح کرد: در حال حاضر دولت و همه دستگاه ها باید به شدت احتمال افزایش تورم و گرانی اقلام با افزایش بنزین را بررسی کنند و نظارت داشته باشند تا اقلام گرانتر نشود.

,

لطفی، با بیان اینکه متاسفانه افزایش چند درصدی تورم غیر قابل اجتناب است گفت: هم اکنون در بودجه مصوب کشور نزدیک به هزار و 398 میلیارد تومان یارانه پنهان پرداخت می شود اما دولت می توانست مشکلات و کمبودهای احتمالی خود را از منابعی دیگر جبران کند تا این مشکلات به وجود نیاید.

,

نماینده مردم رزن در مجلس، با تاکید براینکه نادیده گرفته شدن مجلس در این اقدام دولت نادرست بوده است ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه ایجاد سامانه شفافیت پرداخت حقوق و دستمزد در کشور مهم است دولت با اجرایی کردن این اقدام و همینطور کاهش هزینه های غیر ضروری برخی بخش ها به راحتی می توانست مشکلات جامعه و خود را بدون افزایش قیمت بنزین برطرف کند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارائه طرح ماده ۷۹ برنامه به عنوان رئیس کمیسیون خدمات اجتماعی به مجلس خبر داد و اظهار کرد: براساس این ماده تمام پرداختی ها در خزانه داری کل باید شفاف و حداقل یک و نیم میلیون و حداکثر ۱۰ و نیم میلیون تومان باشد.

,

لطفی، با اشاره براینکه اگر این طرح رای بیاورد با قاطعیت میتوان گفت ۲۰ الی ۳۰ درصد هزینه های دولت کم خواهد شد افزود: نشست سران و اعضای سه قوه در روزهای آینده برای تصمیم گیری های قاطع برای کاهش مشکلات طرح و بهتر اجرایی کردن طرح برگزار می شود و باید به قاطعیت از افزایش قیمت ها در چنین شرایطی جلوگیری کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه