اخبار داغ

میزان کاهش قیمت گوشت طی ۲ ماه اخیر

میزان کاهش قیمت گوشت طی ۲ ماه اخیر
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات دوماهه و روند کاهشی قیمت‌ها گفت: علیرغم بارندگی‌های اخیر و کاهش حمل دام، قیمت‌گوشت ثابت مانده و روند قیمت طی دو ماه اخیر کاهشی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر ملکی، با بیان اینکه وضعیت بازار و قیمت‌ گوشت گوسفندی ثابت و کم رونق است اظهار داشت:‌در حال حاضر به دلیل بازندگی روزهای اخیر دام کمتر منتقل شده ولی به همان نسبت نیز تقاضا برای خرید کاهش داشته است، بنابراین قیمت‌ گوشت ثابت مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد:طی دو روز آینده که بازندگی ها کاهش یابد، وضعیت حمل و نقل دام نیز بهتر خواهد، همچنین با توجه به اینکه دوماه از ثبات قیمتی همراه با کاهش نرخ‌ها می‌گذرد، بازار عرضه و تقاضا کم رونق پیش می‌رود. بر هیمن اساس از دوماه گذشته تا کنون بین 15 تا 20 هزار تومان قیمت شقه گوسفندی کاهش یافته است.
,
 
,
به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، امروز قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 78 تا 81 هزار تومان به مغازه‌داران فروخته و با 10 درصد افزایش به دست مردم می‌رسد.
,
 
,
ملکی با اشاره به اینکه در سال جاری با توحه به درخواست اتحادیه خروج دام از کشور ممنوع شد، خاطر نشان کرد: با توجه به ثبات نسبی در قیمت دلار، قاچاق دام نیز به صرفه نیست، بر اساس همین نیاز دام برای مصرف داخلی کاملا تأمین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه