اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه خبر داد:

رشد ۲۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای کرمانشاه

رشد ۲۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای کرمانشاه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از رشد ۲۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حبیب الله وفایی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد از تدوین توزیع اعتبارات تملک دارایی استان در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی بالغ بر ۵۹۲۰۰ میلیارد ریال است که سهم هر استان به نسبت سال ۹۸ تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس سهم استان کرمانشاه از این محل ۱۵۵۴۱۷۳ میلیون ریال است.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین توزیع اعتبارات هزینه ای را برای دستگاه هایی که مشمول نظام بودجه ای استانی هستند باید در لایحه پیشنهاد دهیم.

,

این مسئول گفت: بر این اساس در مجموع ۲۹۹ میلیارد تومان برای اعتبارات استانی نفت و گاز و بیست و هفت صدم ارزش که در این مرحله به ما ابلاغ شده و احتمال دارد در مراحل بعدی هم مشمول افزایش شود را پیشنهاد کردیم.

,

وفایی افزود: اعتبارات ۳ درصدی درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی در سال ۹۹ بالغ بر  ۴۳۰۰۰ میلیارد ریال است که سهم استان کرمانشاه از این محل ۸۳۱۰۷۰ میلیون ریال است.

,

وی با اشاره به اینکه در مقایسه با سال قبل رشد اعتبارات استانی ۳۲ درصد است، گفت: در راستای بحث اصلاح ساختار وابستگی به نفت و گاز توانستیم ۱۰ درصد وابستگی به نفت و درآمدهای نفتی و میعانات گازی را کاهش دهیم.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اظهار داشت: در حوزه اعتبارات ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده حدود ۵۵ درصد رشد را در اعتبارات سال آینده پیش رو داریم.

,

این مسئول ادامه داد: قرار است پیشنهادات را به سازمان برنامه و بودجه تا تاریخ ۱۵ آذر ارسال کنیم چرا که به موجب قانون باید لایحه بودجه سال ۹۹ در دولت تدوین شود و به مجلس ارائه شود.

,

وفایی تصریح کرد: تفاوت فاحشی که امسال نسبت به سال گذشته دارد این است که در تاریخ ۱۵ آذر که بودجه اطلاعی به مجلس داده می شود بودجه مصوب هم به ما ابلاغ می شود یعنی امسال همانند سنوات گذشته منتظر ابلاغ اعتبارات در سال آینده نخواهیم بود و این مبنای توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه های ما برای سال ۹۹ خواهد بود.

,

وی خاطر نشان کرد: از این منظر اقدامات استان بسیار جلو خواهد بود و این یکی از تحولات بودجه ای است که ما شاهد آن خواهیم بود.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه ادامه داد: امسال حدود ۳۶۳ میلیارد کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان است که رشد حدود ۲۰ درصد سرجمع در کل نسبت به سال گذشته با احتساب اعتبار توازن ملی استان است و این رقم خوبی است که هنوز ابلاغ نشده است.

,

این مسئول بیان داشت: کل اعتبارات ردیف های متمرکز سال گذشته ۱۶۳۹ میلیارد تومان بود اما امسال طی ۷ ماهه اول سال معادل همین رقم را توانستیم به استان بیاوریم یعنی ۱۰۰ درصد اعتبارات سال گذشته را طی ۷ ماه به استان آوردیم.

,

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که رقم بسیار بالاتری از این میزان را تا پایان سال شاهد خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه