اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

امنیت مردم خط قرمز ما در استان کردستان است/ نظارت و کنترل بازار با جدیت ادامه دارد

امنیت مردم خط قرمز ما در استان کردستان است/ نظارت و کنترل بازار با جدیت ادامه دارد
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان به تشریح آخرین وضعیت استان در مقابله با آشوبگران پرداخت و از تشدید نظارت ها بر بازار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خوش اقبال صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه امنیت مردم اولویت ما در استان کردستان است، اظهار داشت: حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خط قرمز است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد افراد انگشت شماری به جایگاه فرهنگی کردستان و جایگاه ویژه استان کردستان که در راستای دفاع از نظام و ارزش های آن ایجاد شده است، خدشه ای وارد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با هشدار به اغتشاشگرانی که به دنبال ایجاد آشوب هستند، افزود: به شدت تذکر و هشدار می دهیم به اغتشاش گران که در برخورد با کسانی که امنیت و آسایش مردم را مورد هدف قرار داده اند کوتاه نخواهیم آمد و اگر تاکنون نیز نیروهای امنیتی ما صبوری کرده اند به واسطه روشن شدن چهره واقعی این افراد بوده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: با جدیت در حال کنترل و رصد جریاناتی هستیم که پشت این اغتشاشات قرار دارند و در صدد هستند تا به امنیت استان کردستان خدشه ای وارد کنند.

,

وی به تاثیرگذاری سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مردم به راحتی اغتشاش گران را کنار زدند و چهره واقعی این افراد نیز مشخص شد و امروز شاهد بودیم که در استان کردستان در روزی که گذشت هیچ مشکلی نداشتیم و مردم نیز با حضور خود در کنار نیروهای نظامی و امنیتی آرامش کامل را در استان ایجاد نمودند.

,

به گفته وی امنیت و آسایش مردم خط قرمز ما است و امیدواریم همه مردم همچنان با حضور خود و با مشارکت خود در دهان همه کسانی بزنند که می خواهند استان کردستان را به عنوان یک استان نا امن جلوه دهند.

,

وی ادامه داد: هم اکنون در دور ترین نقاط استان کردستان از نقطه صفر مرزی تا دیگر نقاط امنیت کامل برقرار است و تمام ادارات و مدارس ما امروز نیز باز و دایر بوده است و مردم استان کردستان هستند که پاسخ دشمنان را داده اند و بار دیگر نشان داده اند بر همان عهدی که با امام خمینی (_ره) بسته اند پایبندند و امروز هم بر عهد خود با مقام معظم رهبری استوار باقی مانده اند و در برابر کسانی که عزت و سربلندی ایران اسلامی را نمی خواهند ایستاده اند.

,

خوش اقبال در ادامه این گفتگو با اشاره به کنترل بازار نیز گفت: همانطور که در سطح کلان کشور مسئولین نظام توصیه کرده اند و طرح تغییر نرخ بنزین با تایید سران سه قوه اجرایی شده است و شاهد بوده ایم که برنامه های خوبی نیز اجرایی شده اند؛ ما هم به تبعیت از سیاست های کلان دولت، در سطح استان کردستان کنترل بازار را در دست گرفته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه