اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

بازداشت تعدادی آشوبگر غیربومی در تبریز/ تفاوت اغتشاشات با تجمعات مسالمت‌آمیز

بازداشت تعدادی آشوبگر غیربومی در تبریز/ تفاوت اغتشاشات با تجمعات مسالمت‌آمیز
پورمحمدی گفت: در میان دستگیرشدگان جریان‌های اخیر در تبریز تعدادی از آشوبگران غیربومی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر آذربایجان شرقی با دو آزمایش و ابتلا مواجه بوده است، اظهار داشت: زلزله و ماجرای افزایش نرخ سوخت، آزمایشات الهی برای تشخیص سره از ناسره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه استان ما همواره در مقابله با آسیب‌ها به کشور و ارزش‌ها متفاوت عمل کرده است گفت: افزایش قیمت بنزین بهانه و جرقه است، بر اساس اطلاعات متقن از اعتراضات مردمی سوءاستفاده شد و سوءاستفاده کنندگان این جریانات از خارج اداره شده و اکاذیب مختلفی برای کشته سازی منتشر می‌کنند.

,

استاندار آذربایجان شرقی، اغتشاشات نقطه‌ای در تبریز و سایر نقاط کشور را غیر از تجمعات مسالمت‌آمیز، سناریونویسی شده دانست و ابراز داشت: تبریز همیشه در چنین اتفاقاتی متفاوت عمل کرده و در هیچ جریان سازی مردم با فتنه همراهی نکردند.

,

وی با اشاره به اینکه در بین دستگیرشدگان کمتر اهالی استان وجود دارد ادامه داد: قبول داریم مشکل معیشتی داریم ولی در این سوءاستفاده‌ها، اقتدار جمهوری اسلامی با چند نفر که مردم را به زحمت می‌اندازند زیر سؤال نمی‌رود. لذا آگاهی مردم و اقتدارِ بازدارندگیِ نیروهای مسلح می‌تواند مانع آسیب رسیدن به امنیت مردم شود.

,

پورمحمدی تعداد دستگیری‌ها را کمتر از 40 نفر عنوان کرد و اضافه کرد: در مورد خودروها هم نهایت مدارا را داشتیم و به دلیل مدارا، برخورد جدی انجام نشد.

,

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پشتوانه ما برای امنیت پایدار مردم هستند، ابراز داشت: مردم خود راهشان را از آشوبگران جدا کردند و آگاهی مردم باعث شد تا آشوبگران دست خالی بوده و در میدان تنها باشند.

,

پورمحمدی با تاکید بر این که مردم تبریز وارد جریان سازی های دشمنان نشدند، گفت: در میان دستگیرشدگان جریان‌های اخیر تعدادی از آشوبگران غیربومی بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه