اخبار داغ

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین:

شهرستان رزن و درگزین آماده یک تحول فرهنگی است

شهرستان رزن و درگزین آماده یک تحول فرهنگی است
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین با بیان اینکه برای کاهش معضلات اجتماعی طلاب باید وسط میدان باشند گفت: حضور طلاب بومی شهرستان در مساجد و مستقر شدن روحانیون بومی قطعا برکات فراوانی را به ثمر خواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت السلام سید روح الله حسینی در جمع مجمع طلاب شهرستانهای رزن و درگزین در شهر مقدس قم عنوان کرد: حضور طلاب بومی شهرستان در مساجد و مستقر شدن روحانیون بومی قطعا برکات فراوانی را به ثمر خواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به برخی معضلات در منطقه رزن و درگزین و سردرود ادامه داد:ما آماده ایم که با کمک طلاب شهرستان در مسائل فرهنگی و تبلیغی شهرستان تحول ایجاد شود و با همه توان خواستار اصلاح بسیاری از وضعیتهای بوجود در شهرستانها در خصوص مشکلات فرهنگی و اجتماعی هستیم .

,

حسینی رمز ماندگاری و پیروزی اسلام را طلاب زمان شناس و آگاه به مسائل بر شمرد و گفت: برای شهرستانهایی با علمایی بزرگ که در زمانه خود و بعد از حیات خودشان منشا برکات بسیاری شده اند داشتن برخی معضلات شایسته نیست.

,

وی با برشمردن برنامه ها و طرح های که در دوره جدید سازمان تبلیغات شهرستان ارائه شده است اظهار کرد: ما دست نیاز به سمت طلاب شهرستانهای رزن و درگزین و سردرود دراز کرده ایم و از تمامی علمای این خطه فرهنگی می‌خواهیم با حضور خود در شهرستان شکوه و عظمت فرهنگی منطقه را زنده کنند.

,

حسینی شهرستان رزن را آماده تحول جدی فرهنگی دانست و بیان کرد: برای این تحول نیاز به یک همت جمعی از سمت طلاب منطقه هستیم.

,

سرپرست سازمان تبلیغات رسیدگی فرهنگی به مباحث خانواده، مدارس، آموزش سواد رسانه، زنان، طلاب، اشتغال و کارآفرینی را از جمله برنامه های خود عنوان کرد و گفت: فقط ۴۰ مسجد از مساجد شهرستان دارای عالم است که این آمار بسیار پایینی است و اصلا در شأن شهرستان ما نیست.

,

وی در پایان با تاکید به نیاز شدید شهرستان به حضور طلاب در مساجد آن تصریح کرد: ما با همه توان در خدمت طلایه هایی که وارد شهرستان شوند خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه