اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

دولت در موضوع کنترل قیمت ها به میدان عمل بیاید

دولت در موضوع کنترل قیمت ها به میدان عمل بیاید
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: دستگاههای نظارتی بر افزایش قیمت ها نظارت کامل داشته باشند و دولت به گفتاردرمانی نپردازد و به میدان عمل بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره بر رهنمودهای رهبر انقلاب نسبت به طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: در شرایط کنونی مردم نسبت به افزایش قیمت ها نگران هستند و این در حالی است که نمایندگان مجلس هم نگران وضعیت جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

پورمختار با بیان اینکه دولت در موضوع افزایش قیمت بنزین سیاستی را اعلام کرده و هرکدام از قوا موضع گرفتند که هیچ افزایش قیمتی در ارائه کالاها و خدمات نباید باشد تصریح کرد: لازمه این موضوع نظارت قوی، صحیح و جدی از سوی دستگاه های مختلف دولتی است که مسئول نظارت بر بخش های مختلف هستند.

,

وی، نظارت بر قیمت کالاها را بر عهده وزارت صمت و سازمان تنظیم بازار و بازرسینی که در بازار حضور دارند دانست و افزود: در حوزه محصولات کشاورزی وزارت جهاد و در موضوع ارائه خدمات حمل و نقل و کرایه های تاکسی ها، حمل و نقل عمومی بار و هواپیما نیز باید نظارت شود و همه این ها باید با جدیت کنترل شوند.

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، ادامه داد: دولت در موضوع کنترل افزایش قیمت ها به گفتاردرمانی نپردازد و به میدان عمل بیاید، دولت صرف اینکه بگوید قیمت ها را کنترل می کنیم، کفایت نمی کند؛ بلکه باید سامانه ای را اعلام کنند و برای مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم به صورت موردی افزایش قیمت ها را در ارائه کالا و خدمات، اطلاع رسانی کنند تا با آن سریعا برخورد شود.

,

پورمختار، با تاکید بر نظارت شدید دولت بر وضعیت بازار گفت: دولت باید به طور جدی به میدان بیاید و بر وضعیت بازار نظارت داشته باشد تا افزایش نرخ سوخت بر زندگی مردم تاثیر نگذارد.

,

وی، با اشاره به سوء استفاده برخی از شرایط موجود گفت: برخی از این موضوع سوءاستفاده کرده و قیمت ها را افزایش داده اند و قیمت ها را چند برابر کرده اند، برخی تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی به افزایش قیمت ها روی آورده اند و این موضوع باعث نگرانی مردم می شود.

,

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، ادامه داد: مقرر شده است که به ۶۰ میلیون نفر از محل این درآمد مازاد افزایش قیمت بنزین یارانه پرداخت شود و این موضوع می تواند به مردم کمک کند، ارائه مابه التفاوت درآمدها از طرح مدیریت مصرف سوخت در کاهش مشکلات مردم و نیازمندان اثر مثبت و مستقیمی دارد؛ ولی همیشه تعدادی هستند که به نام مردم و دفاع از مردم شروع به سوءاستفاده و اغتشاش می کنند.

,

وی، در پایان اقدامات ضدامنیتی از قبیل آتش کشیدن بانک ها، زخمی کردن مردم، غارت اموال عمومی و فروشگاه ها را موجب صلب آسایش دانست و تصریح کرد: این اقدامات که از سوی ضدانقلاب و افراد معاند حمایت شده و توسط دشمنان برنامه ریزی شده است بی پاسخ نمی ماند و با قوت و جدیت از سوی دستگاه های امنیتی و انتظامی اقدام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه