اخبار داغ

رئیس اداره راهداری ملایر:

۳۲ تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی ملایر انجام شد

۳۲ تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی ملایر انجام شد
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: راهداران ملایری به دنبال بارش‌های شب گذشته بیش از ۳۲ تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اسماعیل صفوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بارش برف در شهرستان ملایر اظهار کرد: از شب گذشته در تمام محورهای مواصلاتی شهرستان، بارش برف را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در ادامه گفت: با توجه به ‌پیش‌بینی‌های انجام‌شده و هشدارهای هواشناسی تمام نیروهای راهداری شهرستان، در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اقدامات انجام ‌شده توسط راهداران ملایر در بارش‌های روز گذشته بیان کرد: با شروع بارش نمک‌پاشی در محورهای مختلف شهرستان انجام شد.

,

وی افزود: پس از شروع بارش‌ها، تیغه‌زنی و برف‌روبی در محور انجام شد تا مردم بدون مشکل به تردد خود در جاده‌ها ادامه دهند.

,

صفوی زاده تصریح کرد: با اقدامات انجام ‌شده تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز است و هیچ‌گونه مشکلی در تردد وجود ندارد.

,

وی به میزان نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: راهداران ملایری شب گذشته بیش از ۳۲ تن نمک‌پاشی در جاده‌های شهرستان انجام دادند؛ در راهداری مرکزی ملایر ۶ تن نمک‌پاشی انجام‌شد.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر خاطرنشان کرد: در راهدارخانه یونس ۳ تن، زاغه ۹ تن، زنگنه ۸ تن و آورزمان ۶ تن نمک‌پاشی برای جلوگیری از یخ‌زدگی انجام‌شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه