اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان:

افزایش پنج برابری نظارت در لنجان/ مردم کوچکترین گرانی را گزارش کنند!

افزایش پنج برابری نظارت در لنجان/ مردم کوچکترین گرانی را گزارش کنند!
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان گفت: از آغاز طرح سهیمه بندی بنزین نظارت خودمان را پنج برابر گسترش داده ایم تا شاهد افزایش قیمت در جامعه نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ چند روزی است که طرح سهمیه بندی بنزین همراه با نرخ جدید در حال اجرا شدن است، موضوعی که مردم را با نگرانی هایی روبه رو ساخته که آیا در کنار افزایش نرخ حامل های انرژی سایر محصولات هم گران می شود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

محمد مهدی دهقانی در همین خصوص و در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: از آغاز طرح سهیمه بندی بنزین نظارت خودمان را پنج برابر گسترش داده ایم تا شاهد افزایش قیمت در جامعه نباشیم.

, صاحب نیوز,

وی افزود: تاکنون کمیسیون های بازرسی اتحادیه هایی مانند خوار و بار و لبنیات فروشان، میوه و تره بار، مصنوعات فلزی، آهن فروشان و موسسات اتومبیل و کرایه ای را فعال کرده ایم و روزانه هشت مورد بازرسی مشترک انجام می دهند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تأکید کرد: در بازرسی های به عمل آمده هیچ کمبودی در خصوص اقلام نداشتیم و گرانی محسوسی هم مشاهد نشد.

,

وی در پاسخ با اینکه چرا برخی از اقلام مصرفی مردم مانند تره بار با افزایش چند برابری روبه رو شده اند، اظهار کرد: این افزایش قیمت مربوط به شروع فصل سرماست و همواره در اواخر فصل پائیز با چنین روندی روبه رو بودیم، از طرف دیگر این افزایش قیمت پیش از طرح افزایش نرخ حامل های انرژی و مربوط به چهارشنبه هفته گذشته است.

,

دهقانی با بیان اینکه مردم کوچکترین گرانی را گزارش کنند، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ ما در اختیار مردم قرار دارد تا هرگونه افزایش قیمتی را به بازرسان گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه