اخبار داغ

رئیس اداره صمت اردستان خبرداد؛

برخورد شدید با متخلفان و گران‌‎فروشان/ دلیلی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد

برخورد شدید با متخلفان و گران‌‎فروشان/ دلیلی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با اشاره به فعالیت گشت مشترک این اداره با تعزیرات حکومتی در کل شهرستان، برای جلوگیری از گران فروشی ها، گفت: با هر گونه تخلف یا اخلالی که منجر به گران فروشی شود به شدت برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا باقری در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل با گازوئیل سر وکار دارد و وسائل نقلیه باری داخل شهری که با وانت انجام می شود اکثرا دوگانه سوز بوده و ربطی به گران شدن بنزین ندارد، بر این اساس کرایه ها افزایش نخواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت خودروهای باری داخل شهر وجود ندارد و ناوگان سواری داخل شهر از جمله آژانس ها هم دارای سهمیه هستند و نمی توانند نسبت به افزایش کرایه ها، سرخود اقدامی را انجام دهند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با اشاره به فعالیت گشت مشترک این اداره با تعزیرات در کل شهرستان، برای جلوگیری از گران فروشی ها، عنوان کرد: با هر گونه تخلف یا اخلالی که منجر به گران فروشی شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

,

باقری با بیان اینکه گشت های مشترک در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می شود، ابراز کرد: در یک مورد با گزارش مردمی یک مورد آژانس مسافربری که فعالیت خود در سطح شهر را متوقف کرده بود، با تذکر گشت اداره صمت، مجدد ارائه خدمات به شهروندان را از سر گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه