اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

نظارت بر بازار تشدید می‌شود/ مردم باید اثرات نظارت بر بازار را احساس کنند

نظارت بر بازار تشدید می‌شود/ مردم باید اثرات نظارت بر بازار را احساس کنند
فرماندار میاندوآب گفت: مردم باید اثرات نظارت بر بازار را احساس کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، فرماندار میاندوآب عصر روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر نظارت بر بازار جلوگیری از تاثیر اصلاح قیمت سوخت، اظهار کرد: باید در تمام بخش ها نظارت افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مهدی قهرمانی با اشاره به اینکه باید با متخلفان برخورد شود، گفت: مردم باید اثرات نظارت بر بازار را احساس کنند و این نظارت ملموس باشد.

,

وی هم چنین بر لزوم نظارت بر نانوایی ها نیز تاکید کرد و افزود: متاسفانه در این زمینه برخی موضوعات را شاهد هستیم که لازم است در این زمینه نیز نظارت تشدید شود.

,

فرماندار میاندوآب در ادامه با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه فصل الخطاب است، اظهار کرد: خوشبختانه توطئه دشمنان در نطفه خفه شد و مخالفین و معاندین نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

,

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در میاندوآب

, افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در میاندوآب,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ نیز در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و در راه دفاع از ارزش های انقلاب تلاش و کوشش می کند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: بسیج و بسیجیان امروز در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و هستند و این را در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند.

,

وی در ادامه به نقش بسیج در اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در این راستا به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه عرضه محصولات بومی و محلی با هدف حمایت از فعالان اقتصاد مقاومتی در میاندوآب افتتاح می شود.

,

پالهنگ تصریح کرد: این نمایشگاه سوم آذر ماه با بیش از ۱۰۰ غرفه در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی میاندوآب افتتاح می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به برپایی میز خدمت با حضور مسئولان ادارات خبر داد و اظهار کرد: برپایی میزهایی خدمت قدمی مثبتی در راستای خدمت رسانی به محرومان بوده و مردم می توانند مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

,

وی در ادامه به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور از دیگر اقدامات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید است.

,

پالهنگ تصریح کرد: باید شهدا بخصوص شهدای منطقه را به نسل حاضر بشناسانیم که برگزاری اردوی راهیان نور در سطح شهرستان از جمله اقدامات در این زمینه است.

,

وی گفت: برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله، دیدار با خانواده معظم شهدا و بسیجیان، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح خانه محروم، برپایی میزخدمت و برنامه های فرهنگی و ورزشی و نشست های بصیرتی و روشنگری از دیگر برنامه هایی هستند که به این مناسبت در میاندوآب برگزار می شوند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: با وجود عنصر ارزشمند امنیت است که سایر فعالیت های اجتماعی،سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می توانند جلوه گر شده و موجب بالندگی یک نظام شوند.

,

وی گفت: بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح از اول انقلاب تا به امروز در حفظ امنیت و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی نموده و بهترین تکریم و مدال افتخار را نیز از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دریافت کرده اند که امام(ره) در شان بسیج فرمودند خدا مرا با بسیجیانم محشور گرداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه