اخبار داغ

کدام مدارس امروز چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل هستند؟

کدام مدارس امروز چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل هستند؟
طی هفته جاری به علت برودت و سردی هوا بسیاری از مدارس کشور از ابتدای هفته تعطیلاتی داشته اند؛ که در ادامه به بیان این می‌پردازیم که کدام مدارس امروز چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی هفته جاری به علت برودت و سردی هوا بسیاری از مدارس کشور از ابتدای هفته تعطیلاتی داشته اند؛ که در ادامه به بیان این می‌پردازیم که کدام مدارس امروز چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تعطیلی مدارس همدان
,
مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی برخی مناطق استان همدان به علت بارش برف و برودت هوا در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تعطیل است.
,
 
,
مدارس شیفت صبح زنجان امروز تعطیل است
,
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول ناحیه یک و دو زنجان و زنجانرود شیفت صبح خبر داد و گفت: به علت برودت هوا امروز ۲۹ آبان ماه مدارس برخی شهرستان‌های استان زنجان تعطیل است.
,
 
,
تعطیلی مدارس کردستان
,
برودت هوا و بارش برف باعث تعطیلی مدارس مناطق شهری و روستایی شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه شد.
,
 
,
به دنبال برودت هوا و با تصمیم صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه نوبت صبح مدارس شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز چهارشنبه تعطیل شد.
,
 
,
بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، این تصمیم به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر بخاطر بارش برف توسط فرماندار بیجار اتخاذ شده و شامل مقاطع تحصیلی مختلف شهری و روستایی این شهرستان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه