اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

فلسفه تشکیل مجامع حقوق بشر توجیه مقاصد استعماری غرب است/ بیانیه دفتر حقوق بشر سازمان ملل نشانه شکست اهداف دشمن در ایران بود

فلسفه تشکیل مجامع حقوق بشر توجیه مقاصد استعماری غرب است/ بیانیه دفتر حقوق بشر سازمان ملل نشانه شکست اهداف دشمن در ایران بود
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مجامع حقوق بشر هیچ گاه به منظور دفاع از ملت ها ایجاد نشده‌اند؛ فلسفه پیدایش این مجامع فراهم کردن زمینه هایی به منظور توجیه سیاست‌های غرب، مقاصد استعماری آنان و سرپوش گذاشتن بر جانایات غرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به صدور بیانیه از سوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در خصوص اعتراضات کشورمان گفت: بسیار طبیعی است در شرایطی که حرکت خرابکارانه‌ای در ایران به شکست انجامیده و توطئه بزرگی که مبتنی بر سوءاستفاده از اعتراضات مردمی در ایران در حال اجرا بود به شکست فضاحت‌باری منجر شده است، مجامع حقوق بشری فعال شوند و با صدور بیانیه از این اغتشاشات حمایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه مجامع حقوق بشری در حال حاضر در اکثر کشورهای جهان و در میان اغلب ملت‌ها هیچ اعتباری ندارند، تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل موضع‌گیری‌های دوگانه مجامع حقوق بشر؛ اقدامات، بیانیه‌ها و تصمیمات آنان تأثیری بر افکار عمومی مردم جهان ندارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اما دنیای غرب ناگزیر است که از این ابزارهای کهنه، سیاست‌های نخ نما و تکراری استفاده کند و حال آنکه دنیای غرب بسیار ناامید است که بتواند از این طریق بر جریاناتی که در جهان است تأثیر بگذارد.

,

قنادباشی تأکید کرد: مجامع حقوق بشر مجامعی هستند که در قبال دیکتاتوری های ارتجاعی و عقب مانده که ملت‌هایشان را سرکوب می‌کنند، در برابر آدم‌کشی‌ها و کودک‌کشی‌های رژیم‌های خونخوار هیچ واکنشی از خودشان نشان نمی‌دهند.

,

وی افزود: زمانی که یک کشور در موقعیت ضداستعماری قرار می‌گیرد و کوشش می‌کند که دستان استعمار را از منابع غنی کشورش قطع کند، تازه آنان فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در این راستا تلاش می‌کنند تا از طریق صدور بیانیه افکار عمومی را از واقعیت‌ها منحرف کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: آنچه در کشورمان رخ داده است، اعتراض مردمی نسبت به افزایش یکباره قیمت بنزین بوده است که می تواند به صورت آرام برگزار شود همان گونه که بسیاری از کشورها در حال اعتراض نسبت به مشکلاتشان هستند.

,

قنادباشی افزود: اما مشاهده کردیم که به سرعت در همان روز نخست گروه هایی شناخته شده که بعضا هم دستگیر شده‌اند تلاش کردند که با سوء استفاده از اعتراضات مردمی دست به تخریب اموال عمومی بزنند و به آتش بکشند و این مسئله خواسته غربی‌ها بود.

,

وی اظهار کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها از مدت ها پیش منتظر بودند که مردم ایران به دلیل مشکلات اقتصادی به ستوده آیند و اقدامی را انجام دهند، ولیکن هیچگاه انتظارشان تحقق پیدا نکرد و در شرایط کنونی تلاش کردند با استفاده از تیم‌های عملیاتی منافقین و از فرصت پیش آمده افزایش قیمت بنزین استفاده کنند که این حرکت هم با هوشمندی نیروهای امنیتی و بصیرت مردم خنثی شد و به سمت شکست سوق پیدا کرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بیانیه‌های مجامع حقوق بشر نشانه شکست و نا امیدی دشمن در به راه انداختن حرکت براندازانه در ایران است؛ چرا که مردم کشورمان واقف هستند که از ابتدا این مجامع به چه منظور تشکیل شده‌اند.

,

قنادباشی تأکید کرد: مجامع حقوق بشر هیچگاه به منظور دفاع از ملت‌ها ایجاد نشده‌اند؛ فلسفه پیدایش این مجامع فراهم کردن زمینه هایی به منظور توجیه سیاست‌های غرب، مقاصد استعماری آنان و سرپوش گذاشتن بر جانایات غرب است.

,

وی ابراز کرد: در منطقه رژیم هایی وجود دارد که کشورهایشان را با سرکوب گرانه‌ترین حکومت‌ها اداره می‌کنند و در این کشورها هیچ دموکراسی وجود ندارد و رژیم‌های پادشاهی این کشورها ثروت خود را در اختیار غربی‌ها قرار می‌دهند؛ چطور است که در این زمینه‌ها مجامع حقوق بشر حتی یک اطلاعیه هم صادر نمی‌کند؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه