اخبار داغ

اجتماع بزرگ مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان گلستان+فیلم

اجتماع بزرگ مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان گلستان+فیلم
اجتماع بزرگ مردمی حمایت از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و محکومیت فتنه اشرار و حرکات داعش‌گونه اغتشاگران در شهرهای مختلف کشور، در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، اجتماع بزرگ مردمی حمایت از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و محکومیت فتنه اشرار و حرکات داعش‌ گونه اغتشاگران در شهرهای مختلف کشور، امروز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی استان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

, ,

 

,

سران 3 قوه باور کنند مردم مشکل معیشت دارند/ گردن کلفتان اقتصادی باید رسوا شوند

, سران 3 قوه باور کنند مردم مشکل معیشت دارند/ گردن کلفتان اقتصادی باید رسوا شوند,

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان باتاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با وحدت کلمه از گردنه‌های سخت عبور می‌کند، گفت: سران 3 قوه باور کنند مردم مشکل معیشت دارند و در رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

,

, ,

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام کیایی ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گرگان که در حسینیه ثارالله در لبیک به ولایت و محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار شد، اظهار کرد: دولتمردان و نمایندگان باید فراتر از ظرفیت ها در حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند نظارت دولت مقطعی نباشد تا مردم احساس آرامش کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد این است که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، ابراز کرد: مردم شهیدپرور انقلاب اسلامی و مردم با بصیرت همواره با وحدت و همدلی و با لبیک به رهبری در کنار یکدیگر ایستادند و از گردنه‌های سخت عبور خواهند کرد.

,

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان با اشاره به اینکه باید در برابر خون شهدا ادای تکلیف کرد، ابراز کرد: ما هشت سال دفاع مقدس را با عزت پشت سر گذاشتیم و به پیروزی رسیدیم همانطور که مقام معظم رهبری و امام راحل بارها به موضوع وحدت و همدلی تاکید کردند که باید بین شیعه دو سنی وحدت ایجاد شود تا گردنه های سخت عبور کنیم.  

,

کیایی با اشاره به اینکه ملت ایران صف خود را از آشوبگران جدا کرده است، گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بدانند این ملت با همه ملت‌های اسلامی فرق می‌کند، هوشیار و ولایت‌مدار است و از مواضع انقلابی کوتاه نمی‌آید و در فضای کاملا آرام مطالبات خود را به مسوولان گوشزد می‌کند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه و آشوب حربه دشمن است، گفت: مردم همواره خود را سرباز ولی‌فقیه می‌دانند دشمن درصدد این است که وحدت و اتحاد مردم انقلابی را هدف قرار دهد که با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

,

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان دشمن‌شناسی را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: دشمن عناد خود را آشکارا نشان داد ما باید بیدار باشیم در مسئله اف ای تی اف باید کلام مقام معظم رهبری برای همه فصل‌الخطاب باشد.

,

کیایی با تاکید بر تلاش مسوولان برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه همه مسوولان را مشخص کرده است سران سه قوه باید باور کنند که مردم مشکل دارند و باید مرهمی بر زخم مردم بگذارند و در معیشت و اقتصاد آنها تدبیر جدی داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: مردم بابصیرت و انقلابی تحت ولایت فقیه امام زمان در دوم اسفندماه به نمایندگان بزدل و کسانی که با وعده و چک سفید از طرح استیضاح صرف نظر می‌کنند باید برای همیشه بر روی این نمایندگان خط قرمز کشیده شود

,

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان با بیان اینکه دستگاه قضا با جدیت گردن هر گردن کلفتی که مشکل اقتصادی در جامعه ایجاد کند را بشکند، ابراز کرد: هر کسی که فشار اقتصادی بر معیشت مردم وارد می کند باید با آنها برخورد شود.

,

کیایی با اشاره به اینکه همه ما به انقلاب بدهکاریم، افزود: همه ما باید وصایای شهدا را به دقت بخوانیم وقتی شهید عباس بابایی در وصیتنامه خود میگوید پدر و مادر عزیز ما به این انقلاب بدهکار هستیم و باید دینمان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.

,

وی با بیان اینکه نباید اینقدر از رهبری هزینه شود، خطاب به دولتمردان گفت: سران سه قوه باور کنند که مردم مشکل معیشتی  دارند و باید مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی مردم با جدیت پای کار باشند.

,

در ادامه مراسم جمعیت حاضر در مراسم از مکان اجتماع تا میدان وحدت را راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه گر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و... سر دادند.

, در ادامه مراسم جمعیت حاضر در مراسم از مکان اجتماع تا میدان وحدت را راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه گر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و... سر دادند.,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه