اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

دستگیری افراد غیربومی در اغتشاشات تبریز/ خدمت به مردم، تاج کرامت بسیج

دستگیری افراد غیربومی در اغتشاشات تبریز/ خدمت به مردم، تاج کرامت بسیج
سردار عابدین خرّم گفت: آذربایجان‌شرقی و تبریز حقیقتا در حوادث اخیر شان و شخصیت دینی خود را نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا  به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: خدارا شاکریم که یک شبکه منسجم مکتبی بر ملت ایران عنایت کرده است. شعار چهل سال خدمت، جهاد و شهادت نشانه عنایت الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

رسانه زبان گویای مردم آذربایجان

, رسانه زبان گویای مردم آذربایجان,

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال مفاهیم انقلاب گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم ایران و مردم غیرتمند آذربایجان هستند که صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کنند. بسیج در عرصه‌های مورد نیاز امنیتی برای مردم ورود کرده است. شما اصحاب رسانه را  بسیجی می‌دانیم.

,

سردار عابدین خرّم خاطرنشان کرد:  خدمت برای این مردم افتخاری بزرگ است، بی بدیل بودن، معنوی و مکتبی بودن، انقلابی و جهادی بودن، جوانگرایی، ولایتمداری، جامع‌نگری و فراملی بودن بسیج از جمله مولفه‌های این سازمان است که از یادگارهای امام راحل(ره) می‌باشد.

,

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: عرصه‌های جدیدی که برای بسیج ترسیم شده است بسیار مهم و اساسی است، مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت از نمونه‌هایی است که بسیج در آن به فعالیت مشغول می‌باشد. بسیج خدمت به مردم را تاج کرامت خود می‌داند.

,

بسیج مقابله با فساد را دنبال می‌کند

, بسیج مقابله با فساد را دنبال می‌کند,

وی افزود: بسیج با ورود به این عرصه‌ها پایان‌ناپذیری خود را رقم می‌زند.جنبش نرم‌افزاری، محرومیت زدایی و مقابله با تهدیدات سیاسی و فتنه‌های پیش‌رو، در اولویت بسیج قرار دارد. بسیج مقابله با فساد را به صورت جدی دنبال خواهد کرد، قاموس ملت ایران باید از ناپاکی ها مبرا باشد.

,

سردار خرّم تصریح کرد: بسیج و جبهه مستضعفین، یکی از عرصه‌های جدی در مباحثات است، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم را یکی از رویکردهای پایان‌ناپذیر خود می‌دانیم، مدافعین حرم نیز در جبهه مقاومت همین رویکرد را دنبال می‌کنند.

,

فرمانده سپاه عاشورا بیان داشت: آذربایجان‌شرقی و تبریز حقیقتا در حوادث اخیر شان و شخصیت دینی خود را نشان داد و هیچگونه ورود متراکم مردمی حتی در حد اعتراض بروز نداد. این وضعیت نشان از بصیرت و آگاهی مردم است، در چند نقطه حداکثر 200دویست نفر  در حاشیه شهر  به آشوبگری پرداختند، نیروی انتظامی با همراهی مردم، و بسیج مردمی، به سرعت بر اوضاع مسلط شدند تا از تخریب بیشتر اماکن عمومی جلوگیری به عمل آید.

,

دستگیری 30 نفر از اشرار در تبریز توسط بسیج

, دستگیری 30 نفر از اشرار در تبریز توسط بسیج,

وی افزود: 3 پمپ بنزین، و یک اتوبوس و 2 خودرو، نهایت حوادث اخیر در تبریز بود. در حدود 30 نفر توسط بسیج دستگیر شده و مابقی لیدرهای در صحنه شناسایی شده و از دیروز برای  پاسخگویی احضار شدند.

,

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه اشرار در تبریز از سلاح سرد استفاده می‌کردند عنوان داشت: هیچگونه سلاح گرم از طرف اشرار مورد استفاده قرار نگرفت ولی از آنجاییکه که برخی سلاح‌ها را استفاده کردند نشان از آموزش حرفه‌ای آنان می‌داد. مصدومیت اندک، نشان از منش مردمداری است، ما هیچگاه  متناسب با خشونت اشرار عمل نکرده و سعی کردیم با سعه صدر با آن‌ها برخورد شود.

,

وضع معیشتی، آستانه تحمل مردم را پایین آورده است

, وضع معیشتی، آستانه تحمل مردم را پایین آورده است,

سردار خرم با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب، تاکید کرد: رسانه باید نسبت به موضع‌گیری رهبر انقلاب تجزیه و تحلیل کند. شوک‌داربودن یک تصمیم آثار و تبعاتی در پی دارد و مزایای یک طرح را به حاشیه می‌برد. مردم به دلیل وضعیت معیشتی خود، آستانه تحملشان دربرابر شوک‌های  اقتصادی پایین آمده است، لذا هر تصمیم اقتصادی باید نسبت به وضعیت مردم عملیاتی شود.

,

وی اضافه کرد: طرح مدیریت مصرف هم یک تصمیم کلان است و مزایایی دارد ما دولتمردان می‌توانستند با اقناع و آماده‌سازی افکار عمومی، این طرح را اجرا کنند.

,

حضور بسیج در نخستین ساعت بعد از زلزله

, حضور بسیج در نخستین ساعت بعد از زلزله,

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به زلزله اخیر در شهرهای استان گفت: در حادثه غمبار زلزله، آسیب‌دیدگی هایی محدودی رخ داد و این جای شکر دارد، نیروهای بسیجی به فاصله یک ساعت  بعد زا وقوع زلزله، خود را به کانون اصلی حادثه رسانده و امدادرسانی به سرعت آغاز شد.

,

وی یادآور شد: غیراز پلیس، مردم و بسیج، هیچکس  در منطقه حضور نداشت. آواربرداری و مسیرگشایی دومین اقدام بسیج در مناطق زلزله‌زده بود که با 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین انجام شد. توزیع اقلام ضروری و تامین اغذیه اقدام سومی بود که بسیج انجام داد. روزانه 5 هزار غذای گرم بین 60 روستای زلزله‌زده توزیع شد. این جهاد به غیر از شبکه مردمی بسیج، توسط هیچ دستگاه یا ارگانی امکان‌پذیر نیست.

,

ستاد بحران بجای کانکس پول میداد/ استقرار140 کانکس توسط بسیج

, ستاد بحران بجای کانکس پول میداد/ استقرار140 کانکس توسط بسیج,

سردار خرّم گفت: ستاد بحران معتقد بود که در وهله اول، اتاقک‌هایی احداث شود و برای هر خانوار 10میلیون تومان بلاعوض  برای اجاره بها پرداخت شود ولی بسیج معتقد بود این تصمیم زمان بر خواهد بود و با همراهی ستاداجرایی فرمان امام خمینی(ره) 140 عدد کانکس در منطقه مستقر شد.

,

وی با اشاره به اقدامات درمانی بسیج در منطقه تصریح کرد: بیش از 40 اکیپ بسیج پزشکی در منطقه زلزله‌زده مستقر شدند.  برخی دستگاه‌ها آنطور که باید در منطقه حضور نیافتند و من از آنان گله‌مندم.

,

انتقال آب زرینه رود به تبریز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

, انتقال آب زرینه رود به تبریز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در چند سال اخیر، 2960 پروژه توسط بسیج افتتاح شده بیان داشت: پروژه‌های بزرگی مانند انتقال آب زرینه رود به تبریز و منطقه ویژه پسماند هم که یک طرح ملی است توسط قرارگاه خاتم اجرا خواهد شد.

,

حضور دو وجهی مردم آذربایجان در راهپیمایی انزجار از آشوب

, حضور دو وجهی مردم آذربایجان در راهپیمایی انزجار از آشوب,

 وی ادامه داد: مردم تبریز در راهپیمایی انزجار از آشوب، به صورت دو وجهی اعلام حضور داشتند مردم عزیز هم گله‌مندی خود را اظهار کردند و هم در مقابل آشوبگری واکنش نشان دادند. مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند. بزرگترین هدف بسیج، امنیت و آسایش جامعه است. دشمن به دنبال انتقال نا امنی‌های پیرامونی به داخل کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه