اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد:

قیمت کالاها در اسدآباد همچون گذشته است/بازرسی از ۱۰۰ واحد صنفی

قیمت کالاها در اسدآباد همچون گذشته است/بازرسی از ۱۰۰ واحد صنفی
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد گرانی اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: به طور میانگین و در اجرای طرح نظارتی، ما قریب به ۸۰ تا ۱۰۰ واحد صنفی را نظارت و بازرسی کردیم که روال قیمت‌ها در اسدآباد مثل گذشته بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور صداقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به روند نظارت بر بازار اسدآباد، اظهار کرد: از زمان اعلام افزایش قیمت بنزین ما نظارت بر قیمت سایر کالاها را با افزایش اکیپ نظارتی در دستور کار قرار دادیم و بازرسان در دو وعده صبح و بعدازظهر فعالیت خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: به طور میانگین و در اجرای طرح نظارتی، ما قریب به 80 تا 100 واحد صنفی را نظارت و بازرسی کردیم که روال قیمت‌ها در اسدآباد مثل گذشته بوده است.

,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد یادآور شد: وظیفه ذات تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده هایی است که از سوی صنعت، معدن و تجارت ارجاع داده می‌شود و البته مطابق ماده 19 آیئن نامه این سازمان گشت سیار را از واحدهای صنفی انجام می‌دهد.

,

وی با تأکید بر برخورد با واحدهای صنفی که روی اجناس خود قیمت درج نکرده اند، افزود: در این راستا از اداره صمت خواسته ایم که درج قیمت روی اجناس را به واحدها متذکر شود که در صورت نبود قیمت با آنان برخورد می شود.

,

صداقت با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد گرانی اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: این شهرستان نسبت به دیگر شهرها تخلفات کمتری از گرانفروشی و عدم درج قیمت دیده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه