اخبار داغ

۱۸ خبر در صفحه نخست ایسنا درباره قطعی اینترنت؛ اعتراف ناخواسته رسانه حامی دولت به سوء مدیریت آذری جهرمی

۱۸ خبر در صفحه نخست ایسنا درباره قطعی اینترنت؛ اعتراف ناخواسته رسانه حامی دولت به سوء مدیریت آذری جهرمی
بعد از گذشت چند روز از تصمیم دولت برای محدود کردن اینترنت که در پی آشوب‌های اخیر اتفاق افتاد حالا خبرگزاری حامی دولت ایسنا در اقدامی کم‌سابقه با انتشار ۱۸ خبر در صفحه نخست خود درباره قطعی اینترنت، تلاش کرد فضای رسانه‌ای درباره ضررهای قطعی اینترنت و همچنین لزوم اتصال سریع آن را پررنگ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از گذشت چند روز از تصمیم دولت برای محدود کردن اینترنت که در پی آشوب‌های اخیر اتفاق افتاد حالا خبرگزاری حامی دولت ایسنا در اقدامی کم‌سابقه در یک پروپاگاندای رسانه‌ای با انتشار ۱۸ خبر در صفحه نخست خود درباره قطعی اینترنت، تلاش کرد فضای رسانه‌ای درباره ضررهای قطعی اینترنت و همچنین لزوم اتصال سریع آن را پررنگ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فارغ از اینکه دولت چه زمانی تصمیم قبلی خود درباره محدود کردن اینترنت را تغییر می‌دهد، اما این فضاسازی رسانه‌ای ایسنا را در حقیقت یک اعتراف بزرگ به ناکارآمدی مدیریت وزیر ارتباطات در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات می‌توان نامید.

,

مشخصاً اگر امروز شبکه ملی راه‌اندازی شده بود، قطعی نت هیچ تأثیری بر فضای عمومی کشور و نیازهای مردم نداشت؛ در حقیقت فقدان این شبکه، عامل اصلی خسارت‌های وارده بر کشور و مردم در پی قطعی اینترنت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه