اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد؛

اجرای 500 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان

اجرای 500 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: تا پایان سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده،500 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اجرای 269 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار , موج رسا;,  اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اجرای 269 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان آغاز شده است.,

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا پایان سال جاری 500 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان اجرایی شود، افزود: 25 پروژه محرومیت زدائی نیز در هفته بسیج اجرایی می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل آبرسانی،احداث خانه محروم و پروژه های اقتصادی است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برگزاری 4 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج ، بیان داشت: 40 گروه جهادی در هفته بسیج در مناطق مختلف استان حضور می یابند.

,

امندی از برگزاری رزمایش جهاد خدمت در هفته بسیج خبرداد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

وی بیان داشت: سومین جشنواره ملی جهادگران به صورت کشوری برگزار می شود که تا کنون 60 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره در عرصه های اقتصادی و اجتماعی معرفی می شوند، افزود: در دوره قبل استان زنجان در سه حوزه، سه رتبه را کسب کرد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی گروه های جهادی برای خدمات رسانی در مناطق زلزله زده، بیان داشت: از اولین روز وقوع زلزله اعلام آمادگی شده است.

,

امندی تصریح کرد: در حال حاضر نیاز مناطق زلزله زده بیشتر کانکس است که کمک های مردمی برای کمک به مناطق زلزله زده جمع آوری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه