اخبار داغ

چه کسانی امروز در راهپیمایی اصفهان شرکت نمی کنند؟

چه کسانی امروز در راهپیمایی اصفهان شرکت نمی کنند؟
امروز برای این تجمع دانشجویان و دانش آموزان، کسبه و مغازه دارها، ورزشکاران، طلاب، کارمندان و کارگران، خانواده شهدا و جانبازان، بازنشستگان و …همه از حضور خود در این راهپیمایی خبر دادند و نشان دادند که همه می آیند به غیر از …
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ مردم اصفهان ساعت 9 و نیم صبح در میدان انقلاب لبیک به ندای مقام معظم انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اقدام آشوب گران و حامیان خارجی آن ها خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

برای این تجمع  دانشجویان و دانش آموزان، کسبه و مغازه دارها، ورزشکاران، طلاب، کارمندان و کارگران، خانواده شهدا و جانبازان، بازنشستگان و …همه از حضور خود در این راهپیمایی خبر دادند و نشان دادند که  همه می آیند.

,

اما طیفی هم  در این حماسه شرکت نخواهند کرد. همان هایی که برچسب آشوبگر به خود زدند و سعی داشتند خودشان را در میان مردم پنهان کنند. البته همین مردم بودند که بلافاصله خط خود را از ازاذلی که اموال را آتش می زدند جدا کردند. آری؛ همه در این راهپیمایی و تجمع شرکت خواهند داشت به غیر از دلبستگان به استکبار و آشوبگران که ضربه سختی از همین ملت غیور و ولایتمدار خوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه