اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند:

فرهنگ اقامه نماز در مدارس نهادینه شود

فرهنگ اقامه نماز در مدارس نهادینه شود
رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند گفت: با حضور دانش‌آموزان شهرستان نهاوند چهارمین اجلاس نماز باهدف نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در مدارس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن هنرور پیش از ظهر امروز در اجلاس نماز شهرستان نهاوند گفت: با همکاری آموزش‌وپرورش و باهدف ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز در مدارس اجلاس نماز در این شهرستان با حضور باشکوه دانش‌آموزان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: امروز دشمنان با انواع نقشه‌ها سعی در گمراه کردن نسل جوان و دور کردن آن‌ها از ارزش‌های اسلامی و مذهبی هستند که باید تلاش کنیم در مقابل این هجمه‌ها دانش‌آموزان را مصون نگه‌داریم.

,

رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند افزود: دانش‌آموزان نوجوان در معرض انواع تهدیدها قرار دارند که نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز و ترویج این فرهنگ والای اسلامی مطمئن دانش‌آموزان را در مقابل انواع تهاجم‌ها محافظت می‌کند.

,

وی عنوان کرد: اجلاس بزرگ نماز با شرکت بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز و با حضور مسئولین شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد تا در این مراسم از فعالین عرصه نماز در مدارس تجلیل شود.

,

هنرور گفت: در شهرستان نهاوند در ۳۶ مدرسه نماز اقامه می‌شود و مبلغان و مبلغات در مدارس حضور می‌یابند و به اقامه نماز می‌پردازند.

,

وی بیان داشت: در ۱۸ مدرسه شهرستان نهاوند با همکاری حوزه علمیه طرح امین اجرا می‌شود و نوجوانان با مسائل مذهبی و نماز آشنا می‌شوند.

,

رئیس ستاد اقامه نماز افزود: در طرح امین روحانیون از صبح در مدارس حضور می‌یابند و به همه مسائل دانش‌آموزان پاسخگویی دارند و نماز را اقامه می‌کنند.

,

وی گفت: باید دانش‌آموزان را به روش‌های مختلف جذب فرهنگ نماز کنیم که دراین‌بین نقش خانواده‌ها بسیار مهم است و سپس در مدارس باید در این بخش کار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه