اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

مردم خواستار برخورد جدی با اغتشاش‌گران هستند/ دولتمردان به مسئله گرانی کالاها توجه ویژه داشته باشند

مردم خواستار برخورد جدی با اغتشاش‌گران هستند/ دولتمردان به مسئله گرانی کالاها توجه ویژه داشته باشند
نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه‌های نماز جمعه اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل  از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد. ائمه جمعه استان همدان به اغتشاشات اخیر در کشور خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند و همچنین با توجه به افزایش قیمت بنزین نظارت جدی بر قیمت ها را از مسئولین مطالبه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 

,

امام جمعه همدان: مردم خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران هستند

, امام جمعه همدان: مردم خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران هستند, امام جمعه همدان: مردم خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران هستند,

آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت: یکی از مصادیق تقوی را رعایت امنیت جامعه ، حق الناس و بیت المال است که باید مراقبت کرد اینها مورد تعرض قرار نگیرند

,

وی با اشاره به  اتفاقاتی که در هفته گذشته در کشور اتفاق افتاد افزود: در بحث سهمیه بندی یک امر کارشناسی بوده و سران سه قوه هم  تصمیم گرفتند و مقام معظم رهبری برای اینکه روند و فرایند قانونی حفظ شود حمایت کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: رهبر انقلاب گفتند کشور باید با فرایند و ساختار  قانونی اداره بشود واین اختیار سران قوا است  که در تصمیم های اقتصادی تصمیم بگیرند و طبیعتا رهبر انقلاب هم از آن قانون  حمایت کردند.

,

وی با بیان اینکه  در نحوه اجرای سهیمه بندی بنرین لازم بود مسئولین یک مقدار آسیب شناسی ها را انجام می دادند افزود: در  تصمیم های بزرگ اقتصادی که ممکن است جامعه را متاثر بکند طبیعتا باید آسیب شناسی و کارهای کارشناسی عمیق تری اتفاق بیفتد و اذهان جامعه اغنا و آماده و بسترهای لازم برای تصمیمات فراهم بشود.

,

امام جمعه همدان تاکید کرد: امیدواریم مسئولین درصدد آماده سازی جامعه باشند و با مردم صحبت و ضرورت این تصمیم را برای مردم توضیح بدهند.

,

وی با بیان اینکه مهمترین کاری که مسئولین در حال حاضر باید انجام بدهند بحث نظارت بر قیمت ها است افزود: اینکه بنزین سهمیه بندی بشود خوب است، اما یارانه بنزین که وعده داده بودند باید به مردم برگردد و در این چند روز گذشته وعده ها عملی شده و یارانه ها به مردم داده شده است.

,

شعبانی با تاکید بر نظارت جدی مسئولین بر قیمت سایر کالاها گفت: در این زمینه رهبر هم تاکید کردند و دولت وعده داده که این مساله را کنترل بکند.

,

وی ادامه داد: تاکنون خیلی تفاوت قیمت آن چنانی نداشتیم ولی اگر نظارت ها جدی باشد  و متولیان  باید نظارت جدی بر این مساله داشته باشند که خدایی ناکرده آسیبی به مردم وارد نشود .

,

امام جمعه همدان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در محکوم  کردن اغتشاشگران گفت: این آسیب هایی که در اغتشاش های اخیر ایجاد شد جز اینکه چندین هزار میلیارد به بیت المال آسیب زدند نتیجه ای نداشت و دوباره ضرر این آشوب ها  متوجه خود مردم  است.

,

وی با بیان اینکه خواسته مردم این است که با آشوب ها به صورت جدی برخورد بشود افزود: ،مریکا، اسرائیل ،عربستان و فرانسه دارند صریح اعلام می کنند که ما برنامه ریزی کردیم پس چرا باید در کشور فریب اینها را بخوریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: ممکن است در این بین بعضی از جوانها با هیجانات  خودشان این اتفاقات را رقم زده باشند و هیچ ارتباطی با سرویس های جاسوسی غرب نداشته باشند که امیدواریم با اینها هم با رافت برخورد شود.

,

وی با اشاره به ارامش حاکم در همدان در چند روز اخیر گفت: مردم بصیر همدان با مسئولین همراهی کردند که اتفاق خاصی در همدان اتفاق نیفتاد و از همه تشکر می کنم.

,

شعبانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج ، اخلاص و حضور در صحنه های سنگین و سخت را از ویژگی های بسیج برشمرد و گفت: امروز بسیج باید حافظ آرمانهای انقلاب در میدان عمل و اندیشه باشد.

,

وی در پایان با اشاره به قضیه اخیر امر به معرف یکی از طلبه های استان گفت: همراهی ای که مسئولین با طلبه آمر در این مدت داشتند نشان از این داشت که مسدئولین و مردم ما هنوز به موضوع  امر به معروف و نهی از منکر توجه  دارند.

,

امام جمعه اسدآباد: نظارت بر قیمتها تشدید شود

, امام جمعه اسدآباد: نظارت بر قیمتها تشدید شود, امام جمعه اسدآباد: نظارت بر قیمتها تشدید شود,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار در خصوص یاری رساندن به نیازمندان، اظهار کرد: کسی که رفع حاجت از دیگری کند، خداوند روزی حلال به او می دهد و اگر کسی می توانست گامی برای نیازمند بردارد اما برنداشت، در قیامت با چهره ای سیاه و چشمانی کبود ظاهر می شود در حالی که دستانش به گردنش آویزان است.

,

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری هفته جاری به نام بسیج و تشکیل آن به فرمان امام ره، گفت: از دیدگاه امام راحل بسیج لشگر مخلص خداست و این اخلاص و بدون چشم داشت بودن بسیجیان موجب پیروزی انقلاب، ناامیدی دشمن و ایجاد اتحاد و همبستگی می شود.

,

وی از حضور بسیجیان در عرصه های مختلف قدردانی کرد و گفت: امروز با وسعت جمعیت ما و فتنه های مختلف دشمن، همه مردم باید در خط مقدم مقابله با دشمن باشند و لباس بسیجی بر تن کنند.

,

حسینی ادامه داد: امروز با وجود توطئه های دشمن، اتحاد و انسجام در جامعه امروز بیش از گذشته نیاز است.

,

وی اذعان داشت : عده ای اغتشاشگر و خودفروخته با طراحی نقشه دشمن در گرانی بنزین به خیابان امدند ‌ آشوب به پا کردند که آثار جنایات آغتشاشگران فراموش نمی شود .

,

امام جمعه اسدآباد از دستگاه قضا خواست با اخلال گران و کسانی که با موسیقی دشمن به رقص آمدند و آشوب در کشور به پا کردند، با اشد مجازات برخورد شود.

,

وی گفت: اگر نبود مایه گذاشتن رهبر انقلاب و حمایت ایشان از سران قوا، نظام به این گونه نمی ماند و نباید مسئولان موجب این منایه گذاشتن ها شوند.

,

حسینی از حضور مردم اسدآباد در راهپیمایی حمایتی از رهبر انقلاب قدردانی کرد و گفت: ما بخواهیم یا نخواهیم این گرانی بر مردم اثر گذشته است و از تعزیرات، دادستانی، اداره صمت و فرمانداری می خواهیم که نظارتها را بر قیمتها تشدید کنند.

,

 

,

امام جمعه ملایر: انقلاب به برکت بسیج با قدرت پیش می رود/ دولتمردان به مسئله گرانی کالاها توجه ویژه داشته باشند

, امام جمعه ملایر: انقلاب به برکت بسیج با قدرت پیش می رود/ دولتمردان به مسئله گرانی کالاها توجه ویژه داشته باشند, امام جمعه ملایر: انقلاب به برکت بسیج با قدرت پیش می رود/ دولتمردان به مسئله گرانی کالاها توجه ویژه داشته باشند,

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به اغتشاشات هفته اخیر در کشور اظهار داشت: ازابتدای هفته آشوبگران با خط گیری از دشمنان تخریب اموال عمومی را انجام داده و اتوبان ها را بستند اما باردیگر نقشه های دشمنان با شکست همراه شد.

,

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره بسیج تاکید کرد: اگر انقلاب ما با قدرت پیش می رود به برکت بسیج است.

,

امام جمعه ملایر گفت: از همان روزهای ابتدای انقلاب باحضور بسیج نقشه دشمنان با شکست مواجه شد و بسیج مردمی در هر کشوری حضور داشته باشد باعث شکست نقشه های آمریکا می شود و در هر کشوری بسیج نباشد آمریکا طمع کرده و نقشه های خود را در آن اجرا می کند.

,

وی به نقش بسیج مردمی در کشورهای عراق، لبنان، یمن و سوریه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اخلاص در عمل، خدامحوری، حاضر در میدان ها، حفظ اندیشه شهادت طلبی، تلاش عاشقانه و مومنانه و پیشرو بودن در میدان های سخت را از ویژگی ها و توصیه ها به بسیج عنوان کرده اند.

,

برقراری گفت: بسیج در میدان های سخت و در فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ حضور داشته و همچون شهید مرتضی ابراهیمی سینه سپر کرده اند و شهید می شوند.

,

وی تاکید کرد: در فتنه ها کسانی که قربانی می شوند که همراه نیروهای مخلصی چون سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی کشور بوده و از انقلاب حفاظت می کنند.

,

امام جمعه ملایر گفت: در این گیر و دار ۷۷ نفر بیانیه می نویسند و نیروهای مردمی را محکوم کرده و از نظام می خواهند که با بسیجیان برخورد کنند که جای تعجب بسیار دارد و کسانی که از این نظام حقوق می گیرند نامشان در این بین دیده می شود کسانی چون مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور این بیانیه را امضا کرده است.

,

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور می خواهیم که تکلیف خود را با اینگونه افراد که به عنوان مشاور خود برگزیده مشخص کند.

,

برقراری به مهمترین دلایل دشمنی آمریکا با ایران اشاره و بیان کرد: علت اینکه آمریکا دست از سر ما برنمی دارد دلیلش این است که به دنبال این بوده که برای تامین امنیت و حقوق نیروهای خود باید با ایران مخالفت کنند و هزینه های نیروهای خود را در کشورهایی همچون عربستان تامین کرده و بهانه خوبی برای فروش اسلحه و خرید نفت انها داشته باشد و دشمنی با ایران ابزار و بهانه خوبی برای آنان است.

,

وی تاکید کرد: اما ایران اسلامی در آینده ای نه چندان دور دست آمریکا را از منطقه قطع خواهد کرد.

,

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با فعالین اقتصادی بیان کرد: در کشور هنوز نگاه به آمریکا و اروپا کنار گذاشته نشده است و این دستور رهبری است که با سلاح رونق تولید بر دشمن فائق آییم و از مسئولین خواهش داریم به استعدادهای کشور در تولید نگاه ویژه داشته باشند تا هیچ کارخانه ای تعطیل نبوده و کارگران هم بیکار نباشند.

,

وی با اشاره به بالا رفتن نرخ بنزین و سخنان رهبری در این باره تاکید کرد: رهبری در سخنان خود بیان کردند که این طرح باید اجرا شود اما مشکلاتی دارد باید اصلاح شود و از دولت مردان می خواهیم به مسئله گرانی توجه کنند.

,

برقراری افزود: هر چند بیان می شود که چیزی گران نمی شود اما واقعیت متفاوت است و باید به خوبی این مسئله مدیریت شود تا مردم آسیب نبینند و جلوی گرانی ها گرفته شود.

,

 

,

امام جمعه کبودراهنگ: دولت به وعده های نظارتی خود عمل نماید

, امام جمعه کبودراهنگ: دولت به وعده های نظارتی خود عمل نماید, امام جمعه کبودراهنگ: دولت به وعده های نظارتی خود عمل نماید,

حجت الاسلام نقی باقری، خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد:امروز به برکت ارتش بیست میلیونی نیروهای نظامی و بسیجی و اتحاد و همدلی این نیروهای کشور تمام فتنه ها و تحدید های داخلی و خارجی خنثی شده است.

,

وی با اشاره به اظهارات برخی تفکرات در خصوص کمرنگ کردن فرهنگ بسیجی در جامعه افزود:امروز تمام تلاش های برخی ها برای کنار گذاشتن تفکر بسیجی تنها یک پاسخ دارد، بسیج باید در میدان بماند تا فضیلت های شهدا و انقلاب زنده بماند و بسیج افتخار آفرین بوده و خواهد بود.

,

وی با هشدار به بسیجیان کشور به دلیل دسیسه های اخیر دشمنان گفت: ای بسیجیان آگاه باشید که دشمنان انقلاب نوک پیکان خود را در میدان جنگ به سمت انقلاب نشانه گرفته اند و امروز پاسخ آن ها را کوبنده تر از ابتدای انقلاب خواهیم داد.

,

باقری با اشاره به سهمیه بندی بنزین توسط دولت در زمان نامناسب گفت:امروز ما شرمنده ایم که نتوانستیم همانند سال های گذشته مراسم میلاد حضرت رسول الله را برگزار کنیم و انتظار می رود دولت این بار به وعده های خود در خصوص عدم گرانی اجناس دیگر عمل نماید.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از قانون را دانست و بیان کرد: چرا برخی ها با مطرح کردن استعفای نمایشی سعی بر گول زدن و گمراه کردن افکار عمومی دارند.

,

وی تمام اقدامات اخیر آشوبگران را از پیش طراحی شده دانسته و عنوان کرد:خالی کردن سنگ در کف خیابان نشان داد که تمام اقدامات اخیر آشوبگران از پیش طراحی شده و از فتنه های دشمنان بوده است.

,

وی با درخواست از مردم برای شناسایی دلسوزان نظام در جامعه افزود:مردم بدانند و آگاه باشند که چه کسانی در روزهای سخت پشت این مردم و نظام ایستادند و چه کسانی خود را گم و گور کردند.

,

باقری با اشاره به رزمایش حامیان ولایت توسط ارتش و سپاه خاطر نشان کرد:رزمایش حامیان ولایت با رمز مبارک محمد رسول الله نشان از اقتدار و حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی از خون پاک شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

,

 

,

امام جمعه بخش گل تپه: اغتشاشگران به اشد مجازات محکوم شوند

, امام جمعه بخش گل تپه: اغتشاشگران به اشد مجازات محکوم شوند, امام جمعه بخش گل تپه: اغتشاشگران به اشد مجازات محکوم شوند,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی، خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه این بخش اظهار کرد:چیزی جز اسلام ناب محمدی در جهان حاکم نخواهد شد، روزی اخرین جانشین پیامبر(ص)ظهور خواهد کرد.

,

امام جمعه گل تپه با تاکید بر ویژگی های شخصیتی پیامبر اکرم (س)افزود: یکی از ویژگی های برجسته پیامبر خوش خلقی ایشان وتوکل برخداوند متعال است، هرگز پیامبر در پی انتقام گیری از کسی نبودند و حتی اگر کسی نسبت به ایشان کینه میگرفتند این پیامبر بود که درپی رفع کینه پیشقدم می شد.

,

وی ادامه داد: امانت داری فقط وسیله ای نیست بلکه امانت می تواند حرفی باشد که نزد ما امانت است،ما باید توجه داشته باشیم نسبت به اینگونه امانت داری ها توجه ویژه ای داشته باشیم،که در دین پیامبر خیانت در امانت گناه بزرگی است.

,

موسوی با اشاره به چهل سالگی بسیج گفت: امروزه یکی از افتخارات هر ایرانی این است که یک بیسجی است،در سال های دفاع مقدس بسیجی هاهمیشه در صحنه بودند و کارها و کمک های بسیاری کردند، بعد ازهشت سال دفاع مقدس نیز بسیج از کارخود دست نکشیده و همچنان در جبهه های اقتصادی درصحنه بوده است.

,

وی افزود: باتوجه به سخنان رهبری در روز یکشنه،متوجه میشویم که بحث بنزین مورد تایید رهبری است،اما باید توجه داشته باشیم که رهبری بر روی نظارت مسئولین نیز تاکید ویژه ایی داشته اند و اگر کم کاری هایی انجام شد نباید به پای رهبری نوشته شود،مسئولین باید به چگونگی بازگشت هزینه حاصل از فروش بنزین به مردم نظارت دقیق داشته باشند،وهمینطور باید نظارت ویژه ای به بازار داشته و گرانی اجناس داشته باشند.

,

امام جمعه گل تپه گفت: جای تعجب است که مسئولین آمریکا وفرانسه و کشور های دیگر می گویند که حامی معترضین در ایران هستند،در صورتی که خانه مردم،حسینه ها،حوزه علمیه ها را به آتش کشیدند،در صورتی که این اموال متعلق به شخص نیست باید اغتشاشگران به اشد مجازات محکوم شوند.

,

 

,

امام جمعه بخش شیرین سو: دولت در مسئله‌ بنزین بی تدبیر عمل کرد

, امام جمعه بخش شیرین سو: دولت در مسئله‌ بنزین بی تدبیر عمل کرد, امام جمعه بخش شیرین سو: دولت در مسئله‌ بنزین بی تدبیر عمل کرد,

حجت الاسلام علی اکبر منصوری، خطیب جمعه بخش شیرین سو در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد:دولت با گران کردن بنزین خود را تکذیب کرد چون که اولا وزرای نفت وصمت چند هفته قبل از این اقدام صریحا بیان کردند که گرانی بنزین در سال جاری انجام نخواهد گرفت.

,

وی ادامه داد:  دوم به خاطر اینکه خود همین دولت در انتقاد دولت اسبق دو نرخی شدن بنزین را فساد زا معرفی کردند اما خودشان شش سال بعد همان را انجام دادند.

,

امام جمعه شیرین سو با انتقاد از عملکرد دولت افزود: این اقدامی که دولت به این صورت نامناسب و بدون اطلاع قبلی و بدون اقناع افکار عمومی انجام دادند باعث شعله ور شدن فتنه ای جدید شد که بهانه این همه خسارت مالی و جانی شد.

,

وی با تقدیر از درایت مقام معظم رهبری گفت :در این قضیه مقام معظم رهبری خود را فدا نمودند تا تفرقه بین نظام و دولت ایجاد نشود و تا اینکه بدعتی ایجاد نشود بر اینکه اگر در قضیه ای نظر مردم مخالف نظر دولت بود بخواهند با ایجاد آشوب نظر خود را تثبیت کنند.

,

 

,

امام جمعه رزن: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

, امام جمعه رزن: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند, امام جمعه رزن: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند,

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته رزن عنوان کرد: در اغتشاشات بنا بر این بود که به بنادر کشور حمله شود تا صادرات و واردات با مشکل مواجه شود.به مخابرات و تأسیسات راهبردی حمله کردند تا ارتباطات برخی مناطق مانند اصفهان و شیراز را با سایر کشور قطع کنند.

,

وی افزود: به زندانهایی نظیر زندان وکیل آباد حمله کردند تا اراذل و اوباش را آزاد کنند.

,

امام جمعه رزن با بیان اینکه حتی به فرمانداری ها، اتش نشانی ها، دفاتر ائمه جمعه، شهرداری ها، حوزه های علمیه، بانکها و پمپ بنزین‌ها حمله کردند گفت: بسیجیان عزیز ما را با آن صورت به شهادت رساندند و به قرآن و نهج البلاغه و حوزه علمیه اهانت آشکار شد و برخی از آنها به آتش کشیده شد.

,

وی با اشاره به اینکه اعتراض درست و مسالمت آمیز به شرایط بد اقتصادی ایرادی ندارد متذکر شد: با این میزان خسارتها آیا این رفتار مسالمت آمیز است؟ آیا عامه مردم این چنین رفتاری می خواهند؟

,

مولازاده ادامه داد: این به آن معنا نیست که مردم ما مشکل ندارند،این به آن معنا نیست که مردم از نحوه مدیریت اقتصادی راضی هستند، اما صف مردم از اغتشاشگران جداست.

,

وی عنوان نمود: میدانیم مردم در قسطها و هزینه هایشان حقیقتا تحت فشار هستند اما آیا با این کارها مشکلات حل می شود؟

,

امام جمعه رزن تصریح نمود: با این رفتار نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه این رفتار اقتدار و حیثیت کشور را از بین می برد.

,

مولازاده با تاکید بر اینکه ما هم به اعتراض داریم، ما هم همراه مردم از وضعیت اقتصادی گله مند هستیم اضافه نمود: مسئولین این مردم با شرف را درک کنند،این مردم بهترین عزیزشان را تقدیم انقلاب کرده اند.

,

وی گفت: مسئولین باید حرف مراجع و رهبری را گوش دهند و مشکلات مردم را حل کنند.

,

امام جمعه رزن اظهار کرد: مسئولین ما همراه مردم هستند و در شهرستان وظایفشان را بخوبی انجام دادند.

,

مولازاده در پایان خاطرنشان کرد: از مردم خوب رزن که هر چه تعریف کنیم باز کم گفته ایم.شما مردم همیشه هستید،یک بار دیگر با اصالت دینی و تاریخی خود آبروی شهرستان را حفظ کردید.

,

 

,

امام جمعه بهار: استقلال کشور به برکت وجود بسیج است

, امام جمعه بهار: استقلال کشور به برکت وجود بسیج است, امام جمعه بهار: استقلال کشور به برکت وجود بسیج است,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با گرامیداشت هفته بسیج، آن را الگویی برای تمام کشورها دانست و گفت: ما باید بسیج را به سایر کشورها صادر کنیم. وضع موجود در سوریه و عراق و مشکلات پیش آمده در آنها به وسیله بسیج حل شدنی است.

,

ارزنده با اشاره به بیانات رهبری در خصوص بسیج جایگاه بسیج را بسیار بالا دانست و گفت: نباید به بسیج کنایه زد، چرا که استقلال کشور به برکت وجود بسیج در کشور است.

,

وی با اشاره به اغتشاشات موجود در کشور در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: این اغتشاشات به وجود آمده در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین در کشور شکل گرفت، در واقع این یک بهانه بود و عده ای از شرایط سوء استفاده کرده و دست به غارت اموال و جنایت در کشور زدند و چند تن از نیروهای خدوم نیروی انتظامی را زنده زنده در آتش سوزاندند.

,

امام جمعه بهار در پایان به اوضاع کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد ساده لوح می گویند که چرا باید به کشورهای همسایه در تامین امنیت کمک کنیم؛ آنها نمی دانند که این به خاطر امنیت کشور خودمان است و ما نمی خواهیم که آشوب ها به کشور ما نیز سرایت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه