اخبار داغ

گزارش تصویری:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج در لنده

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج در لنده
به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی با حضور خانواده های لنده ای از جلوی اداره ورزش وجوانان شهرستان لنده تا جاده سلامت و پارک امید برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سانی صبح زاگرس، امروز و در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی با حضور خانواده های لنده ای از جلوی اداره ورزش وجوانان شهرستان لنده تا جاده سلامت و پارک امید برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، امروز و در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی با حضور خانواده های لنده ای از جلوی اداره ورزش وجوانان شهرستان لنده تا جاده سلامت و پارک امید برگزارشد.,

این همایش از سوی هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و با همکاری بنیاد علوی و ناحیه مقاومت بسیج لنده و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار که در پایان این همایش به تعداد 60نفر از حاضرین جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

, این همایش از سوی هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و با همکاری بنیاد علوی و ناحیه مقاومت بسیج لنده و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار که در پایان این همایش به تعداد 60نفر از حاضرین جوایزی به قید قرعه اهدا شد.,

 تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,  تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه