اخبار داغ

دفع حملات سنگین ائتلاف سعودی در بیش از 6 جبهه یمن

دفع حملات سنگین ائتلاف سعودی در بیش از 6 جبهه یمن
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای ائتلاف سعودی به هنگام دفع حملات این ائتلاف در یمن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دفع حملات زمینی ائتلاف سعودی اماراتی به نیروهای ارتش و کمیته‌های یمن طی ساعات گذشته خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سریع شامگاه جمعه (یک آذر) در حساب توییتری خود نوشت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق به دفع بیش از شش حمله شدید ائتلاف سعودی در جبهه‌های مرزی، جوف (شمال غرب) و تعز (جنوب غرب) شده و  تلاش نیروهای این ائتلاف برای نفوذ در استان الحدیده (غرب یمن) را با شکست مواجهه کرده‌اند.

,

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت در این درگیری‌ها، خسارت‌های مالی و جانی زیادی به متجاوزان وارد شده است؛ به گونه‌ای که ده‌ها نفر از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

,

سرتیپ سریع گفت که در بین کشته‌ها نیروهای سعودی نیز وجود دارد و عملیات متجاوزان ائتلاف سعودی به رغم پشتیبانی هوایی جنگنده‌های این ائتلاف راه به جایی نبرده است.

,

ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی بیش از چهار سال است که با اعلان جنگ علیه یمن، این کشور را هدف حملات هوایی و زمینی قرار داده و آن را از دریا، خشکی و آسمان محاصره کرده است.

,

تداوم حملات کورکورانه ائتلاف سعودی به مناطق یمن در کنار محاصره این کشور فقیر عربی باعث کشته شدن بیش از ۹۱ هزار نفر شده و صدها هزار نفر را آواره کرده است.

,

وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) در گزارشی که اخیراً منتشر کرده است، از فوت سالانه ۱۰۰ هزار کودک بر اثر حملات و محاصره ائتلاف سعودی در این کشور خبر داده است.

, گزارشی , گزارشی , گزارشی ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه