اخبار داغ

یادداشت؛

عذرخواهی در کار نیست!/ منتظر نباشید

عذرخواهی در کار نیست!/ منتظر نباشید
جماعتی که در ایام انتخابات وعده پشت وعده می دهند و در دوران مسؤولیت به محض تنگ شدن عرصه و سخت شدن شرایط حرف از محدودیت اختیارات می زنند و «نگذاشتند و نمی گذارند» تبدیل به سیره ثابتشان شده، توقعی نیست که بجای فرافکنی، مسوولیتشان را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس این روزها وضعیت جالبی شده است، همه به‌دنبال مقصر هستند و در این تقصیریابی آنان که بیش از همه سهم دارند، از همه مدعی تر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسن روحانی در سخنانش بیانیه مراجع را از عوامل ایجاد مشکل خوانده است، برخی نمایندگان مجلس مثل تابش نایب رئیس فراکسیون امید، نهادهای حکومتی مثل صداوسیما را بسترساز آشوب ها معرفی کرده اند.

,

عده زیادی از چهره های اصلاح طلب از جمله مولاوردی که خود در دولت روحانی سهیم است، در بیانیه ای علت اعتراضات را مشکلات حاکمیت در گذشته عنوان کرده اند.

,

سایت ها و کانال های حامی دولت نیز چهره های انقلابی و بقول خودشان دلواپسان را مسوول دمیدن در آتش اعتراضات و کانالیزه کردن خشم مردم به سمت دولت دانسته اند.

,

انگار نه انگار که عملکرد دولت در شش سال و نیم گذشته در عدم کنترل تورم و گرانی، حقوق های نجومی، رانت دلار ۴۲۰۰ تومانی، سپردن امور به برخی مدیران دست ناپاک، اشرافی گری و ... و دست آخر اجرا کردن یک طرح سنگین در حد جراحی اقتصادی به بدترین شکل ممکن باعث نارضایتی مردم شده است.

,

انگار نه انگار این دولت با حمایت فراگیر اصلاح طلبان روی کار آمده است البته جماعتی که در ایام انتخابات وعده پشت وعده می دهند و در دوران مسؤولیت به محض تنگ شدن عرصه و سخت شدن شرایط حرف از محدودیت اختیارات می زنند و «نگذاشتند و نمی گذارند» تبدیل به سیره ثابتشان شده، توقعی نیست که بجای فرافکنی، مسوولیتشان را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند. پذیرش تقصیری در کار نیست؛ منتظر نباشید. 

,

رها عبداللهی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه