اخبار داغ

بوشهری‌ها میخ آخر را به تابوت آشوبها کوبیدند/اعلام انزجار مردم بوشهر از اقدامات اغتشاشگران+متن بیانیه

بوشهری‌ها میخ آخر را به تابوت آشوبها کوبیدند/اعلام انزجار مردم بوشهر از اقدامات اغتشاشگران+متن بیانیه
مردم استان بوشهر آخرین میخ را بر تابوت فتنه گران کوبیدند و با راهپیمایی در راستای بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ مردم آگاه بوشهر امروز با حضور گسترده در راهپیمایی، اقدامات هنجار شکنانه آشوب‌گران را محکوم و با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت دوباره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این راهپیمایی امروز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از نبش خیابان فاطمیه تا میدان امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

,

, ,

مردم بوشهر در این راهپیمایی با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آشوبگر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، توصیه رهبری فقط تولید ملی، نه پاریس نه لندن جانم فدای میهن و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده از اقدامات خبیثانه آشوبگران اعلام انزجار کردند.

,

خشم و نفرت مردم از شمال به جنوب غربی کشور رسید و بندرنشینان بوشهر با حضور حماسی خود صحنه های زیبایی را از بصیرت یک ملت خلق کردند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.

,

, ,

راهپیمایی مردم شهر بوشهر صبح امروز از ساعت ۹:۳۰ دقیقه از بلوار امام خمینی(ره)، نبش خیابان فاطمیه آغاز شد و مردم همیشه در صحنه دیار رئیسعلی دلواری بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی را بر دهان استکبار زدند و برائت خود را از آشوبگران اعلام داشتند.

,

مردم نشان دادند که صف آنها با اغتشاشگران جدا است و تا پای جان با این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

,

 

,

متن بیانیه بوشهری ها در پی محکومیت آشوبها:

,

بسمه تعالی

,

با سلام و صلوات به روح پر فتوح امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع از امنیت ایران اسلامی و شهدای مدافع وطن؛ ما مردم ولایتمدار و مقالوم استان بوشهر با پیشینه چند قرن مقاومت مبارزه با استعمار و استکبار از کرانه خلیج تا ابد فارس بلند و رسا اعلام می داریم که تا آخرین قطره خون خود پاسدار امنیت و آرامش ایران اسلامی هستیم و محکم و استوار در برابر آشوبگران می ایستیم و اقدام خائنانه وطن فروشان و خودفروختگان را که امنیت کشور را به خطر انداخته اند محکوم می نماییم.

,

دشمنان انقلاب اسلامی بخصوص سران استکبار جهانی آمریکا و انگلیس و صهیونیسم جهانی و حکام مرجع سعودی صدای خروش ملت ما بهتر و دقیق تر گوش دهند، ما به شما اعلام می کنیم که با اقدامات مذبوحانه و آشوب طلبانه نمی توانیم مردم این سرزمین بزرگ که انقلابی جهانی را رقم زده اند از راهی که انتخاب کرده اند پشیمان کنید و مسیر پیشرفت و سربلند ملت عزیز را سد کنید و تمام تلاش های شما مثل همین چهل سال با شکست روبرو خواهد شد.

,

ما بوشهری ها که در طول تاریخ پشت سر رهبران انقلابی خود ایستاده ایم اکنون نیز تمام قد خود را مطیع امر رهبر بزرگ و سرافراز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العضمی امام خامنه ای مدظله العالی می دانیم و سراپا گوش به  فرمان ولی هستیم و اینک نیز پیمانی را که سالها با خون شهدا امضاء کرده ایم بار دیگر تجدید کرده و فریاد میزنیم این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده.

,

برای همه ملت روشن است که امنیت سرمایه اصلی کشور است و دشمن تمام تلاش خود را معطوف کرده است تا این امنیت را که در سایه همبستگی ملت و قوای سگانه کشور و اطاعت از نائب امام عصر(عج) را به هر شکلی به خطر اندازد و ما در حفظ امنیت سرزمین خود حتی یک لحظه با کسی مماشات نمی کینم.

,

ای کسانی که تلاش کردید در این چند روزه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردمی در بی تدبیری نرخ بنزنین اموال بیت المال و شخصی مردم را تخریب کرده و به آتش بکشید. و به امکانات عمومی خسارت وارد کنید، صفوف ملت از شما جدا است ما شما را خوب می شناسیم و سالها است با خباثت و وطن فروشی منافقانه شما آشنا هستیم و اجازه نمی دهیم حقوق ملت با خیانت ها و جنایت های شما به سرقت برود.

,

, ,

اما در این چند بند آخر روی سخن به سئولان سه قوا می گوئیم.

,

مسئولتن محترم دولت: ما ملت فهیم بوشهر بلا وجود فشارهای سنگین وارد شده به سبب بی تدبیری صورت گرفته به قانون پایبند بوده و خائنان و نفوذی ها و اختشاش گران را محکم کنار می زنیم، اما این به این معنا نیست که شما نسبت به آسیب های رخ داده و پیش رو افزایش قیمت بنزین بی تفاوت باشید. باید شما همانطور که رهبر انقلاب تاکید نموده اند فکری به حال ایرادات این اقدام و مشکلات پیش رو نمائید و از افزایش قیمت دیگر کالاها جلوگیری کرده و مشکلات اقشار مختلف را در افزایش قیمت بنزنین در نظر بگیرید و کاری کنید که اعتماد مردم به مسئولان افزایش ییابد نه کاهش.

,

نماینده گان محترم مجلس شورای اسلامی از شما درخواست دارین نظارت خود را نسبت به دستگاه های اجرایی دولت در سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن بیشتر کرده و نزدیکی به انتخابات مجلس بهانه ای برای اقدامات نمایشی مثل استعفا و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نشود، مردم از شما کار کارشناسی، صداقت، شفافیت و حل مشکلات حوزه اقتصادی را طلب می کنند.

,

مسئولان محترم قوه قضائیه با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در مبارزه با فساد و غارت گران بیت المال از شما درخواست داریم قاطعیت تمام را در پیگیری نحوه هزینه کرد و درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین داشته باشید و با دقت و نظارت بیشتر از افزایش بی رویه قیمت ها به بهانه افزایش قیمت بنزین جلوگیری نمائید و همچنین دستگاه قضا باید حقوق ملت را از کسانی که رد سالهای اخیر عامدانه یا با بی تدبیری در نحوه مدیریت و قیمت سوخت باعث قاچاق بیرویه سوخت شده اند و بیت المال به باد داده اند استعفا کنند و عاملان را به سزای اعمالشان برسانند.

,

در پایان سوگند یاد می کنیم به خون شهدایی که برای حفظ امینت این سرزمین جان خود را فدا کردند به اشک های مادران و پدران و فرزندان شهدا سوگند می خوریم که یک لحظه نگذاریم انقلاب اسلامی ایران و امنیت سرزمین مان توسط کینه دوزان به خطر نیافتد و طمع ورزان به این خاک پر گهر چشم طمع بیاندازند.

,

 

,

, ,

مردم بوشهر بار دیگر نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی حضور دارند و در این راستا هیچگاه دل دشمنان انقلاب را شاد نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه