اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج علمی استان یزد تاکید کرد

تقویت روح خودباوری؛ وظیفه مهم بسیج علمی

تقویت روح خودباوری؛ وظیفه مهم بسیج علمی
رئیس سازمان بسیج علمی استان یزد تاکید کرد: کمک به ترویج فرهنگ جهاد علمی، تقویت روح امید و نشاط، تقویت روحیه خودباوری علمی و الگوسازی بین آحاد جامعه از جمله وظایف بسیج علمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شب گذشته جشنواره جهادگران علم و فناوری به مناسبت روز "بسیج_علم و فناوری"امشب در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد در این جشنواره با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: نخستین توصیه رهبر انقلاب در فرامین گام دوم انقلاب علم آموزی است .  به تعبیر ایشان دانش آشکار ترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است.

,

 سیدمحمد میرقانعی با تشریح فعالیت‌های سازمان بسیج علمی و پژوهشی فناوری گفت: سازمان بسیج علمی از سال ۸۷ با اهدافی نظیر کمک به شناسایی کمبودها و نیازهای کشور و تلاش برای برطرف نمودن آنها، تقویت بنیه علمی_پژوهشی و توانمندسازی علمی_مهارتی و کمک به هدایت و حمایت از طرح‌های مخترعان و مبتکران شکل گرفته است.

,

وی ادامه داد: کمک به ترویج فرهنگ جهاد علمی، تقویت روح امید و نشاط، تقویت روحیه خودباوری علمی و الگوسازی بین آحاد جامعه از جمله وظایف بسیج علمی است.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ‌راه اندازی خانه نخبگان با هدف سازماندهی ظرفیت نخبگان در سطح استان از جمله اقدامات بسیج علمی استان یزد برای رسیدن به اهداف فوق بوده است. همچنین ایجاد مراکز هدایت و حمایت از تحقیقات تجربی و فنی به منظور کمک به رفع نیازهای علمی و فناوری از دیگر اقدامات سازمان است.

,

 میرقانعی تاکید کرد: ایجاد مراکز رشد خلاقیت و نوآوری برای تبدیل ایده به پدیده و ساخت نمونه اولیه طرح های مبتکران و نوآوران از دیگر اقداماتی است که سازمان بسیج علمی در دستور کار دارد.

,

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد اظهارکرد: خوشبختانه تا کنون حمایت های متعددی از طرح ها و ایده های ابتکاری محققین صورت گرفته است.

,

وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت تشکیل ۲۴ پایگاه علمی و پژوهشی در استان یزد با هدف استفاده از ظرفیت جذاب فعالیت های علمی برای اقشار مختلف به ویژه دانشجویان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه