اخبار داغ

فرمانده سپاه دورود:

بسیج در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد/ تلاش بسیجیان برای امنیت پایدار در کشور

بسیج در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد/ تلاش بسیجیان برای امنیت پایدار در کشور
فرمانده سپاه دورود گفت: بسیج در عرصه های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرف برای گفتن دارد و باید از ظرفیت و توانمندی های بالای این نیروی مردمی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر بهره گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار کریم زینی وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک در رابطه با چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج در آستانه ورود به چهل سالگی حیات نورانی و پرافتخار خود قرار دارد و کارنامه بسیج بسیار درخشان و پرافتخار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه بسیج یک پدیده الهی، پربرکت و بسیجی بودن یک افتخار عظیم، متعالی و بی­‌نظیر است افزود: بسیج در عرصه های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرف برای گفتن دارد و باید از ظرفیت و توانمندی های بالای این نیروی مردمی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر بهره گرفت.

,

فرمانده سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه بسیج دارای روحیه جهادی است و هرجا انقلاب و اسلام به خدمات این نیرو نیاز داشته، وارد عرصه شده است عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه ها ازجمله حل مشکلات مردم، کمک کار دولت بوده است و خدمت رسانی های آن بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.

,

وی ضمن اشاره به جایگاه بسیج بیان کرد: بسیجی گوش به فرمان ولایت است؛ در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کرد، در بحران ها، بلایا و فتنه ها همواره در کنار مردم و همراه بی ادعای دولت ها در مسیر سازندگی و آبادانی کشور بوده است وبرخلاف عده‌ای که خود را طلبکار این نظام و انقلاب می‌دانند بسیجیان هیچ توقعی ندارند و حتی خود را بدهکار می‌دانند و از کوتاهی‌هایی که اسراف‌هایی احتمالا صورت گرفته استغفار می‌کنند.

,

زینی وند گفت: بسیج در ایجاد امنیت پایدار تلاش و مجاهدت کرده است و امروز نیز در قامت یک عنصر فرهنگی موثر به ویژه در دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی، در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه