اخبار داغ

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی:

۲۵۴ پرونده گرانفروشی در خراسان شمالی تشکیل شد

۲۵۴ پرونده گرانفروشی در خراسان شمالی تشکیل شد
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با بیان اینکه از آغاز بازرسی های تاکنون 254 پرونده گرانفروشی در استان تشکیل شده است، گفت: محکومیت دومیلیارد و 100 میلیون ریال برای متخلفین لحاظ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد سیدالموسوی، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با تاکید بر تشدید بازرسی ها و نظارت از ابتدای آغاز طرح گرانی بنزین اظهار کرد: گشت های بازرسی در سطح خراسان شمالی در شیفت های کاری تعیین شده در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک,

وی ادامه داد: تیم های بازرسی به صورت مشترک متشکل از بازرسین تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان فعال هستند و در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی با آنان برخورد می شود.

,

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان کرد: پرونده های گران فروشی طی این چند روز اخیر به تعزیرات ارسال شده و به صورت آنی و لحظه ای در حال رسیدگی است.

,

وی با بیان اینکه از آغاز بازرسی های تاکنون 254 پرونده گرانفروشی در استان تشکیل شده است، گفت: محکومیت دومیلیارد و 100 میلیون ریال برای متخلفین لحاظ شده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بجنورد سه واحد گران فروش پلمپ شدند، خبر داد: در صورت اعلام شکایت یا مواجه با هر گونه گران فروشی در سطح استان با متخلف برخورد جدی می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه