اخبار داغ

سردار معروفی در مجمع عالی بسیج گلستان:

قدرت بسیج در ظرفیت فوق‌العاده جوانان است/ اخلاص در عمل، شاکله عمر 40 ساله بسیج

قدرت بسیج در ظرفیت فوق‌العاده جوانان است/ اخلاص در عمل، شاکله عمر 40 ساله بسیج
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج گفت: قدرت بسیج در حوزه علمی، نانو، و فرهنگی نشان از پتانسیل فوق‌العاده جوانان دارد که باید این ظرفیت حفظ و مراقبت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیج استان گلستان که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار کرد: باید برای بقای انقلاب و عزت ملت و حفظ تمامیت ارضی به جوانان میدان داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه باید به جوانان در عرصه‌های مختلف میدان داده شود، ابراز کرد: کشور در زمینه های مختلف از جمله نانو، فرهنگ، انرژی هسته‌ای در حال پیشرفت است که در این زمینه باید به جوانان اعتماد کنیم.

,

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بسیج یک مجموعه نظامی نیست، افزود: نقش بسیج در همه عرصه‌ها موثر است بسیج جریان‌ساز است بسیج آرمان و فرهنگ است و این جریان و فرهنگ برگرفته از مکتب وحی، قرآن کریم و بزرگ بسیجی دنیا حضرت امیرالمومنین علی (ع) است.

,

معروفی با بیان اینکه هر کسی در چهارچوب انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و قانون اساسی گام بردارد بسیجی است، گفت: هر کسی که تمامیت ارضی ایران و آبروی ملت برایش ارزشمند باشد بسیجی است درحقیقت بسیج، آرمان و ایده‌ای است که بتواند جامعه را در همه عرصه‌ها مصون نگه دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیج ضامن امنیت کشور است، ابراز کرد: باید سیاست، اخلاقی شود اگر سیاست را اخلاقی و اخلاق را سیاسی کنیم کرده بودیم مشکل نداشتیم.

,

فرمانده بسیج سپاه نینوا استان گلستان گفت: از ویژگی‌های فرد بسیجی بصیرت، آگاهی، به روز بودن و به موقع عمل کردن است و بسیج متعلق به حزب و گروه نیست در حقیقت آرمان‌های اصلی بسیج حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

,

معروفی با اشاره به اینکه هدف تشکیل مجمع عالی بسیج استان گلستان جمع‌کردن نخبگان بسیجی، انقلابی و ولایی است، گفت: هدف تشکیل مجمع عالی بسیج استان گلستان جمع‌کردن نخبگان بسیجی، انقلابی، جهادی و ولایی برای کمک به مسوولان اجرایی برای برطرف کردن موانع سد راه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه