اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی:

عملیات ساخت بیش از 1500 واحد مددجویی آغاز شده است/ 24 واحد آماده تحویل

عملیات ساخت بیش از 1500 واحد مددجویی آغاز شده است/ 24 واحد آماده تحویل
سلم آبادی گفت: در فاز اول عملیات اجرایی مسکن مددجویی استان عملیات ساخت برای 1563 واحد اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، در خصوص آخرین وضعیت احداث پنج هزار مسکن مددجویی که طی تفاهم نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی آغاز شده، اظهار کرد: ساخت این تعداد مسکن طی دو فاز در استان احداث خواهد شد که عملیات اجرایی فاز اول برای دو هزار و 500 واحد اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با , خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،,  , در خصوص آخرین وضعیت احداث پنج هزار مسکن مددجویی که طی تفاهم نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی آغاز شده، اظهار کرد: ساخت این تعداد مسکن طی دو فاز در استان احداث خواهد شد که عملیات اجرایی فاز اول برای دو هزار و 500 واحد اجرایی شده است.,

وی افزود: در این راستا تا کنون دو هزار و 868 مورد بابت اخذ پروانه معرفی شده‌اند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: تعداد یک هزار و 998 پروانه صادر و یک هزار و 563 واحد کار ساخت آن آغاز شده است.

,

سلم‌آبادی تعداد واحدی که فنداسیون اجرا شده را یک هزار و 20 واحد اعلام کرد و گفت: برای 604 واحد اسکلت و سقف اجرا شده است.

,

وی اظهار کرد: همچنین تاکنون عملیات دیوار چینی برای 308 واحد اجرا شده و 92 واحد به مرحله اجرای نازک کاری رسیده است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه 24 واحد آماده تحویل و بهره‌برداری، گفت: تعداد پرونده وام تشکیل شده از محل صندوق امداد ولایت به یک هزار و 427 مورد رسیده است.

,

سلم آبادی بیان کرد: همچنین کار تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان به تعداد 890 مورد انجام شد.

,

وی افزود: مجموع مبلغ هزینه شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکوات و کمکهای مبتنی بر نیاز و تسهیلات تا کنون بیش از 346 میلیارد ریال بوده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه