اخبار داغ

معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اندیشه بسیجی متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است/ مردم با وفاداری به رهبر فرزانه راهشان را از اشرار جدا کردند

اندیشه بسیجی متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است/ مردم با وفاداری به رهبر فرزانه راهشان را از اشرار جدا کردند
سردار فرجیان زاده با بیان اینکه امروز بسیج تنها به ایران اسلامی محصور نمی شود، عنوان کرد: این نیروی عظیم و مردمی امروز برای منطقه و تمام مستضعفان جهان تعلق دارد و اندیشه و تفکر بسیجی برای همه آزادگان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار فرجیان زاده معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع بسیجیان خطه نیلگون خلیج فارس با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور پویا و فعالی دارد، گفت: بسیج در چهل سال از عمر با برکتش در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی حضور فعال دارد و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز بسیج تنها به ایران اسلامی محصور نمی شود، عنوان کرد: این نیروی عظیم و مردمی امروز برای منطقه و تمام مستضعفان جهان تعلق دارد و اندیشه و تفکر بسیجی برای همه آزادگان جهان است.

,

فرجیان زاده با بیان اینکه بسیجیان هر آنجا که به کمک آنها نیاز باشد داوطلبانه حضور می یابند، تصریح کرد: زمانی که دولت سوریه نیاز به کمک داشته بسیجیان برای یاری رساندن پیشتاز شدند همچنین هنگامی که داعش دو سوم خاک عراق را اشغال کرده بود بسیجیان به یاری برای آزاد سازی عتبات عالیات شتافتند و امروزه کشور لبنان با الهام گرفتن از بسیجیان رژیم صهیونیستی را از خاکشان بیرون کردند.

,

تفکر بسیجی، فرمول رهایی ملت ها از بند است

, تفکر بسیجی، فرمول رهایی ملت ها از بند است,

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی، فرمول رهایی ملت ها از بند است، عنوان کرد: امروز بسیج در تمام صحنه های بین المللی نقش ایفا می کند و امیدی برای کشورهای آزادی خواه جهان است.

,

معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر تفکر بسیجی توانست فتنه بزرگ که دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه کشور طراحی کرده بودند را خنثی کند، گفت: دشمن با برنامه ریزی توطئه ای بزرگ برای ایجاد دو دستگی در کشور طراحی کرده بود که با هوشیاری و بصیرت مردم و وفاداری آنها به رهبر فرزانه توطئه های آنها نقش بر آب شد.

,

مردم با وفاداری به رهبر فرزانه راهشان را از اشرار جدا کردند

, مردم با وفاداری به رهبر فرزانه راهشان را از اشرار جدا کردند,

فرجیان زاده اظهار کرد: در حادثه هفته گذشته اشرار در بیش از 130 شهر و 800 نقطه کشور درگیری ایجاد کردند و بیش از 100 جایگاه سوخت، 100 بانک را آتش زدند و اموال مردم را از فروشگاه ها غارت کردند.

,

وی افزود: تمام توان آمریکا، انگلستان و عربستان صعودی برای ایجاد توطئه در کشور بود اما مردم با وفاداری به رهبر فرزانه راهشان را از اغتشاش گران جدا کردند.

,

معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این بود که بر نگرانی مردم موج سواری کند، عنوان کرد: مردم با بصیر با گوش به فرمان بودن از رهبر انقلاب و راهپیمایی های باشکوه نشان دادند به نظام و رهبرشان وفادار هستند و بین نظام اسلامی و اشتباهات دیگران تفاوت قائل هستند.

,

فرجیان زاده با بیان اینکه مردم در آشوب های اخیر نقش خود را به خوبی ایفا کردند، گفت: امیدواریم مسئولان نیز جهادی عمل کنند و به کمک مردم بشتابند و مشکلات معیشتی مردم را مرتفع سازند.

,

وی خاطر نشان کرد: ما بسیجیان در گام دوم انقلاب نیز باید پیشتاز باشیم و با همان صلابت و فداکاری در صحنه های مختلف نقش ایفا کنیم و آماده برای ایجاد تمدن نوین اسلامی باشیم و با روحیه نشاط و جوانی قدم بر داریم و آرمان هایی که رهبر توصیه کرده اند را جامع عمل بپوشانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه