اخبار داغ

در ششمین روز از هفته بسیج؛

اجتماع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان در لرستان برگزار شد

اجتماع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان در لرستان برگزار شد
اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان در ششمین روز از هفته بسیج در استان لرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، اجتماع بزرگ ۱۰ هزارنفری بسیجیان لرستان در ششمین روز از هفته بسیج با عنوان «رزمایش شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان، فرماندهان نظامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,  ,

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه استان لرستان صبح امروز در اجتماع ۱۰ هزارنفری بسیجیان استان لرستان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهلمین سال شجره طیبه بسیج اظهار داشت: امروز به کوری چشم دشمن قطره‌ای از دریای مواج بسیج را در خرم‌آباد به اقتضای ظرفیت مکانی فراخوان کردیم، امسال ۱۰ هزار نفر بسیجی و مهرماه سال گذشته ۲۵ هزار نفر را دعوت کردیم.

,

وی افزود: ظرفیتی نداریم که همه بسیجیان را دعوت کنیم و به دنیا نشان دهیم این بخش از مردم‌سالاری است که برای دفاع تمام‌قد از نظام جمهوری اسلامی آماده فداکاری و ایثارگری هستند، علی‌رغم اینکه همه مردم ما بسیجی هستند.

,

, ,

ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان

, ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان, ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان,

فرمانده سپاه استان لرستان عنوان کرد: امام راحل کمتر از ۱۰ ماه از ورود مبارکشان به ایران اسلامی و کمتر از یک ماه از تسخیر جاسوس خانه آمریکا و لانه جاسوسی با این جمله که فرمودند مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگ‌دار داشته باشد دستور تشکیل بسیج را دادند.

,

وی بیان کرد: یک چنین مملکتی آسیب‌پذیر نیست و ۴۱ سال است که ما  این آسیب‌پذیری را تست می‌کنیم، علی‌رغم اینکه بحران‌های زیادی را از سر گذرانده‌ایم و چالش‌های چهار دهه  گذشته نشان داد که اگر قدرت بسیج و مردم‌سالاری نبود چه‌بسا سرنوشت دیگری  برای نظام مقدس ما رقم می‌خورد.

,

, ,

سردار کشکولی تصریح کرد: تجربه ۴۱ ساله انقلاب اسلامی گویای این است که ولایت‌فقیه با ایجاد مردم‌سالاری واقعی دینی و دادن اداره کشور به مردم هم راه دیکتاتوری را بست و هم با استفاده از قدرت نرم مردمی و به‌کارگیری مولود اعجازانگیز انقلاب اسلامی یعنی «بسیج»، ضامن استقرار کشور شد و با حفظ موجودیت و یکپارچگی ایران اسلامی درنبرد با همه ابرقدرت‌ها در چالش‌های سخت، نیمه سخت و نرم سربلند و پیروز بیرون آمد.

,

«بسیج» ضامن استقرار کشور شدپ

, «بسیج» ضامن استقرار کشور شدپ, «بسیج» ضامن استقرار کشور شدپ,

وی خاطرنشان کرد: این استقرار، وحدت ملی و انسجام اسلامی زمانی معنی می‌دهد که بدانیم در تاریخ دو هزار و ۵۰۰ ساله ایران، هزار و ۳۶ سال کشور عزیز ماتحت حاکمیت بیگانه بوده است و مفتخر هستیم به یمن وجود مبارک دو یادگار راهبردی امام راحل یعنی اصل ولایت‌فقیه، بسیج مستضعفین و تحقق مردم‌سالاری دینی، امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است و سران کشورها بارها غبطه خورده‌اند از استقلال بی‌نظیر ایران و گفتند کاش می‌توانستیم مانند شما آگاهانه حرف بزنیم.

,

, ,

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: کشوری  که در سال ۵۶ فقط حقوق مستشاران نظامی آمریکا بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان یعنی بیش از حقوق کل نظامیان ایران  که ۱۴ میلیارد تومان بود با این وضعیت مستشاران نظامی و غیرنظامی بر همه مقدرات ما حکومت می‌کردند.

,

وی اظهار داشت: خدا را بر همه نعماتی که بر این ملت ارزانی داشته به‌ویژه نعمت ولایت‌فقیه، مردم‌سالاری دینی، وجود مبارک بسیجیان و بسیج مستضعفین شاکر هستیم.

,

, ,

ایستادگی بسیج در برابر توطئه‌های دشمن 

, ایستادگی بسیج در برابر توطئه‌های دشمن , ایستادگی بسیج در برابر توطئه‌های دشمن ,

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در اجتماع ۱۰ هزارنفری بسیجیان که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: روز پنجم آذر یادآور تشکیل نهادی قدرتمند، بااقتدار و با بصیرت به نام بسیج است؛ نام بسیج زیبنده مردان راست‌قامت، باغیرت، شجاع و باشهامت است.

,

, ,

وی بابیان اینکه بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی با ویژگی اعتقادی، ولایتمداری و ازجان‌گذشتگی، صبر و مقاومت در مقام عمل شناخته‌شده است افزود: ۴۰ سال از عمر پربرکت بسیج گذشته است و امروز بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه جهادی مطرح است، بدون تردید تشکیل بسیج از الهامات و الطاف الهی بوده است که امام راحل تشکیل داد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: بسیج از ابتکارات مهم و اقدام دوراندیش امام بزرگوار بوده است که امروز از سوی خلف صالحش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی این نهاد بال‌وپر گرفته و ثمره‌اش جهانی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج یک‌نهاد بر خواسته از دل مردم با ظرفیت‌های گسترده و پایان‌ناپذیر است تصریح کرد: این اجتماع ۱۰هزارنفری بسیجیان قهرمان و دلاور استان لرستان در این میدان، نمایشی از اقتدار، بصیرت و ولایت مداری است.

,

, ,

میرعمادی گفت: در این اجتماع ذکر ظرفیت‌های بسیج نکته مهمی است که هنوز بعد از ۴۰ سال ظرفیت‌های بسیج ناشناخته مانده است؛ بسیج به‌عنوان یک نیروی انسانی و آماده‌به‌کار ظرفیتی است در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه که می‌شود از آن استفاده کرد.

,

وی اظهار داشت: بسیج به‌عنوان یک ظرفیت مهم پایگاه بسیار باارزش و مطمئن برای جذب جوانان است؛امروز مهم‌ترین محل اجتماع جوانان عاشق، مؤمن و انقلابی پایگاه‌های بسیج است.

,

, ,

بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به محرومان است

, بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به محرومان است, بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به محرومان است,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: این‌یک ظرفیت برای معنویت بخشی، بصیرت افزایی، تقویت ایمان و باورهای اعتقادی در جوانان عزیز است؛ بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان است.

,

وی عنوان کرد: امروز بسیج سازندگی یک الگوی خدمت و پیشرفت شده است؛ بسیج همواره گره‌گشای کار مردم بوده است و در هر برنامه و طرحی اگر به مشکل برخورد می‌شد بسیج حلال مشکلات بوده است.

,

, ,

میرعمادی بیان کرد: بسیج ظرفیت بسیار بزرگ برای حفظ انقلاب، نظام و سربازی فداکار برای ولایت و رهبری است؛ بسیج در برابر تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است و دشمن را در جنگ نظامی در جنگ علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی به عقب رانده است.

,

وی تصریح کرد: بسیج ظرفیتی برای مقابله با بحران‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و دانش‌ها به راه‌حل‌ها است، نمونه آن را می‌توان در حادثه سیل، زلزله و امثال آن مشاهده کرد که جای تقدیر دارد.

,

, ,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: بسیج ظرفیتی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، هرگاه در جامعه از سوی دشمنان ناامنی احساس کرده‌ایم حضور بسیجیان باعث امنیت و آرامش دل مردم شده است.

,

وی اظهار داشت: زمانی که دانشمندان بسیجی ما در عرصه هسته‌ای و پزشکی و امثال آن پیشرو و پیش‌گام هستند قطعاً در جنگ اقتصادی نیز بسیج پیروزی و موفقیت را به ارمغان خواهد آورد.

,

, ,

میرعمادی افزود: امروز لازم است دولتمردان و مسئولان ما از این ظرفیت گسترده و پایان‌ناپذیر استفاده کنند؛ بسیج همیشه آماده‌به‌کار بوده است و هزینه‌ای هم برای کشور نداشته درواقع نهادی کم‌هزینه اما پرثمر و سراسر پیروزی است.

,

وی عنوان کرد: این از جان گذشتگان همیشه پای انقلاب، ولایت و رهبری ایستاده‌اند و امروز به دشمنان می‌گوییم تا زمانی که تفکر بسیجی و بسیج در این سرزمین اسلامی وجود دارد ولو یک بسیجی، دشمنان هرگز به این کشور آسیبی وارد نخواهند کرد چراکه بسیجیان با تمام قوا در برابر تمام منافع استکبار جهانی ایستادگی می‌کند و همین دستور خداست که هرچه می‌توانید از ظرفیت‌ها و قوت برای پیشرفت و تعالی استفاده کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه