اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجا(ع) استان هرمزگان:

امروز صدور انقلاب با تفکر بسیجی اتفاق افتاده است

امروز صدور انقلاب با تفکر بسیجی اتفاق افتاده است
سردار سالاری با بیان اینکه امروز صدور انقلاب با تفکر بسیجی اتفاق افتاده است، گفت: تا زمانی که بسیجیان دریا دل درگرو امام وشهدا و تبعیت محض از ولایت دارند و هیچ گزندی به انقلاب نخواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در جمع بسیجیان بندرعباس اظهار کرد: بسیج به عنوان میدان دار از ابتدای تشکیل خود در همه عرصه های این نظام خوش درخشیده است و کارنامه زرین و پرافتخار در این چهل سال با برکت در بین مردم به ارمغان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: چهل سال خدمت گذاری این نهاد مقدس و مردمی باید افرین گفت نهال ارزشمند و شجره ای طیبه ای که با نگاه تیزبین امام راحل چهل سال قبل تشکیل شد.

,

سالاری عنوان کرد: امروز بسیج به عنوان یک نهال پر ثمر و و یک درخت با برکت ثمراتش هم در انقلاب اسلامی و هم درخارج از کشور دیده می شود.

,

وی با بیان اینکه امروز صدور انقلاب با تفکر بسیجی اتفاق افتاده است، خاطر نشان کرد: تا زمانی که بسیجیان دریا دل درگرو امام وشهدا و تبعیت محض از ولایت دارند و  هیچ گزندی به انقلاب نخواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه