اخبار داغ

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران اسلامی:

مسئولان مانند نیروهای بسیجی، جهادی و انقلابی عمل کنند/ تفکر بسیجی به سایر کشورهای اسلامی صادر شده است

مسئولان مانند نیروهای بسیجی، جهادی و انقلابی عمل کنند/ تفکر بسیجی به سایر کشورهای اسلامی صادر شده است
سردار عظمایی خطاب به مسئولان و مدیران جامعه خاطر نشان کرد: مدیران کشور در قبال وظایف خود همچون نیروهای بسیجی، جهادی و انقلابی عمل کنند و اصل را بر عمل و نتیجه گرفتن کار قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار علی عظمایی، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران اسلامی در همایش تجمع بسیجیان بندر لنگه، بصیرت، آگاهی، ولایت پذیری، ایثار و ازخودگذشتگی را از نشانه های بسجیان دانست و اظهار کرد: در طول چهل سال از عمر با برکت انقلاب، دشمنان خبیث همواره درصدد انتقام جویی، اغتشاش و آشوب در کشور بودند و لذا بسیجیان با لبیک گویان به ندای رهبر خود وارد صحنه شدند و در دفاع از کشور و خنثی کردن توطئه های آنها حضور پررنگ داشتند که این نشان دهنده روحیه پرانگیزه و جهادی بسیجیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

عظمایی بصیرت و آگاهی را از ویژگی مهم یک بسیجی خواند و بیان کرد: امروز یک بسیجی با بصیرت و آگاهی می تواند اتفاقات پیرامون خود را تحلیل و تفسیر کند این در صورتی است که اگر در جامعه ای بصیرت وجود نداشته باشد آن جامعه در تشخیص دشمن و فتنه ها دچار مشکل می شود.

,

وی با اشاره به اهمیت وجود تفکر بسیجی در جامعه تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی به کشورهای اسلامی از جمله یمن، لبنان، سوریه، عراق و... صادر شده است.

,

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران اسلامی با تاکید بر فرهنگ بسیجی به عنوان فرهنگ معنویت و ایثار گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت، شهادت، ایثارگری، استقلال و آزادی است لذا باید بر خود ببالیم که در کشوری زندگی می کنیم که دارای رهبری بصیر و آگاه و نیروهای مومن و انقلابی هستیم که سایه امنیت و آرامش را در کشور برافروخته اند.

,

عظمایی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عنوان کرد: در چند رو اخیر تعدادی از آشوبگران با فکر ضربه زدن به نظام وانقلاب، آشوب ها و تجمعاتی را طراحی و اجرا کردند که به دنبال این اغتشاشات آسیب های زیادی به اموال عمومی وارد کردند اما با حضور به موقع و تاثیر گذار مردم با بصیرت و بسیجیان در محکوم کردن این اتفاقات، دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

,

وی در پایان خطاب به مسئولان و مدیران جامعه خاطر نشان کرد: مدیران کشور در قبال وظایف خود همچون نیروهای بسیجی، جهادی و انقلابی عمل کنند و اصل را بر عمل و نتیجه گرفتن کار قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه