اخبار داغ

یادداشت؛

بسیج؛ بازوان قدرتمند انقلاب

بسیج؛ بازوان قدرتمند انقلاب
هفته بسیج یادآور جان فشانی‌های انسان‌هایی است که برای سربلندی خاک سرزمین شان از هر تلاشی دریغ نمی کنند، معنای عمیق اتحاد را می توان با ظهور بسیج درک کرد که از صدر اسلام وجود داشته و با هوشمندی امام خمینی (ره) بار دیگر رشد یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هفته بسیج یادآور جان فشانی‌های انسان هایی است که برای سربلندی خاک و ایمان سرزمین شان از هر تلاشی دریغ نمی‌کنند، معنای عمیق اتحاد را می توان با ظهور بسیج درک کرد که از صدر اسلام وجود داشته و اینک با هوشمندی امام خمینی (ره) بار دیگر رشد یافته است.

تبلور ارتش بیست میلیونی امام خمینی(ره) که با فرمان تاریخی شان در پنجم آذرماه سال ۵۸ تشکیل دادند و امروز از مرز بیست میلیون گذشته است نشان از درایت و هوشمندی امام دارد.

این دوراندیشی امام (ره) یکی از اساسی ترین عوامل خنثی سازی توطئه های دشمن از بدو تولد تا به حال حاضر بوده و توانسته تمام ضربات سلطه جویانانه شیطان بزرگ را نابود کند.

مردمان دلسوخته و پاکباختگان میهن دل در گرو عشق به انقلاب و آرمان های والای انسانی داشتند با اراده خلل ناپذیر جهت نگهبانی از دستاوردهای سرزمین شان پایگاه بسیج را قوت بخشیدند و دریافتند مملکتی که بیست میلیون جوان دارد، بیست میلیون تفنگدار، بیست میلیون ارتش داشته باشد رویین تن خواهد شد و هیچ آسیبی نخواهد دید.

بسیج اولین تجربه اش را با یاری رساندن به سپاه و کمیته در رویارویی با ضدانقلاب و خنثی سازی توطئه های آنان با موفقیت پیش برد، که هجوم تجاوز ارتش عراق مسئولیت آن را صدچندان کرد و عملیات‌هایی چون طریق القدس، حصر آبادان، فتح المبین، ثامن الائمه و الفجر ۸، کربلای ۵و .... از دستاوردهای عظیم این تشکل الهی بود.

امروزه بسیج یکی از بازوان قدرت جمهوری اسلامی ایران است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن توانسته بخوبی ماموریت اش را اجرا کند حضور بیش از 23 میلیون و 800 بسیجی گواه عدالت خواهی و مشارکت مردم در سرنوشت اجتماعی خویش است.

اگر امروز کشور عزیزمان از گزند دشمانان در امان مانده است و توفیق این را داشته ایم که آرامش  مهمان همیشگی مان باشد آن هم در منطقه ای که سراسر جنگ و آشوب است به یمن برکت حضور بسیج بوده است همانطور که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام (قدس سره) فرمودند: رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

دشمن که این روزها با هر وسیله ای برای فشار اقتصادی و محدود کردنمان سنگ اندازی می کند، وظیفه یک بسیجی در این آشفته بازار اقتصادی صدچندان می شود، همانطور که در مقابله با استکبار جهانی پیروز شد در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و محقق شدن اقتصاد مقاوتی نیز باید تلاش کند تا از این جنگ اقتصادی سربلند بیرون بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حسن سلحشور

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه