اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اهدای ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان طی 2 سال توسط سپاه گلستان/ نوکری و خدمت به مردم افتخار ماست

اهدای ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان طی 2 سال توسط سپاه گلستان/ نوکری و خدمت به مردم افتخار ماست
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خدا را شاکریم که طی دو سال گذشته ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا کردیم و که امروز ۱۰۰ سری دیگر به آن اضافه می شود و در این کار خیر هیچ منتی بر سر کسی نیست و افتخار میکنیم که امروز دل ۲۰۰ نفر جوان ما شاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و در زمینه تسهیل ازدواج جوانان، ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت از سوی سپاه نینوای گلستان اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: دستور دین اسلام و ائمه در استحکام خانواده بر کسی پوشیده نیست و ازدواج آرامشی برای انسان است، امروز دشمنان ملت بزرگ ایران به وسیله فضای مجازی با جنگی نرم در مقابل تفکر اسلامی به میدان آمده تا بنیان خانواده را از بین ببرد.

,

وی با اشاره به این که ازدواج عاشقانه و عاقلانه عامل استحکام بنیان خانواده است، افزود: بعد از ازدواج دختر و پسر یک نفر می شوند و ما در فرهنگ خود معتقدیم زن و شوهر زشتی های یکدیگر را می پوشانند و آبروی یکدیگر را نمیبرند.

,

سردار معروفی ادامه داد: به فرزندان عزیز توصیه میکنم گوش شنوای یکدیگر باشید و نگذارید دیگران برای زندگی شما تصمیم گیری کنند، قانون تشکر را در زندگی خود حاکم کنید و با یکدیگر زیبا سخن بگویید که همین ها عوامل تحکیم محبت است.

,

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: عشق های مجازی به کار نمی آید و جوانان باید با عشقی راستین به سمت تشکیل خانواده بروند.

,

سردار معروفی گفت: خدا را شاکریم که طی دو سال گذشته ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا کردیم و که امروز ۱۰۰ سری دیگر به آن اضافه می شود و ۳۰۰ سری جهیزیه نیز در دهه فجر تقدیم جوانان ما خواهد شد و در این کار خیر هیچ منتی بر سر کسی نیست و افتخار می کنیم که امروز دل ۲۰۰ نفر جوان ما شاد شده است، نوکری و خدمت به مردم افتخار ماست.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه