اخبار داغ

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه پاسداران:

مردم خراسان شمالی در اغتشاشات اخیر ذره‌ای فرصت به آشوبگران ندادند/ از اقدامات قوه قضاییه برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم

مردم خراسان شمالی در اغتشاشات اخیر ذره‌ای فرصت به آشوبگران ندادند/ از اقدامات قوه قضاییه برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه پاسداران گفت: مردم نجیب خراسان شمالی، در اغتشاشات اخیر بعد از گرانی بنزین به آشوبگران فرصت ندادند و بصیرت و نجابت خراسان شمالی را در این شرایط به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که استان خراسان شمالی لایق جمله رهبر انقلاب در سال 91 هستند که فرمودند "استان خراسان شمالی گنجینه معرفت و فرهنگ هاست".
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، عظیم ابراهیم‌پور، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز به مناسبت پنجم آذر روز بسیج در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد در جمع اقشار مختلف بسیجیان اظهار کرد:  زمانی که دشمن از فتوحات سردار قاسم سلیمانی و مدافعان حرم احساس خطر کرد، در سال 96 جلسه ای در اربیل کردستان عراق، با حضور آمریکا، عربستان، اسرائیل، گروهک منافقین و کردستان عراق تشکیل شد که برای تغییر مقاومت منطقه چه عملی را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

ابراهیم پور افزود:  بعد از آن جلسه مصوب شد که آشوب های خیابانی را در شهرهای ایران، عراق و لبنان یعنی در مدار مرزی اسرائیل به گونه ای راه بیاندازند که رهبر ایران مجبور شود سردار سلیمانی را از خارج به داخل کشور برگرداند.

,

وی تصریح کرد: با گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران فتنه های دشمن پشت سرهم در حال طراحی و اجرا هستند، اما فتنه 98 بزرگترین فتنه طراحی شده از جانب دشمن بود  که همچون سایر فتنه ها با شکست مواجه شد.

,

وی با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان بسیجی ادامه داد: از 52 کودتای ابتدای انقلاب تا 17  هزار شهید ترور و تحمیل جنگ هشت ساله با پشتیبانی 36 کشور دنیا طی این چهل سال طراحی شد اما مردم همیشه پای انقلاب ایستادند و باعث تثبیت و تحکیم این نظام شدند.

,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمن بعد از شکست های مداوم و نقش بر آب شدن طراحی هایش بر علیه جمهوری اسلامی ایران، فتنه های داخلی و نفوذ در ارکان نظام را آغاز کردند.

,

ابراهیم پور خاطر نشان کرد: در طول این چهل ساله فتنه ها پشت سرهم در حال طراحی و اجرا هستند، اما فتنه 98 بزرگترین فتنه طراحی شده از جانب دشمن بوده  که همچون سایر فتنه ها با شکست مواجه شد.

,

وی با تاکید بر این موضوع که بسیجیان حواستان جمع باشد، گفت: فتنه ای که 10 سال زمان برای طراحی آن گذاشته شده بود را در سال 88 عملیاتی کردند اما توسط مردم جمع شد.

,

 

,

ایجاد اختلاف بین امام امت و ملت

, ایجاد اختلاف بین امام امت و ملت, ایجاد اختلاف بین امام امت و ملت,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا طراحی آشوب ها را انجام داد تا همزمان در ایران، عراق و لبنان اغتشاش ایجاد کند و معادلات منطقه را از دست ایران خارج کند، گفت: طی دو سال گذشته گروهک منافقین افراد زیادی را آموزش و طراحی‌های زیادی انجام داد، اما در اوایل کار نقشه شان برملا شد و شکست خوردند.

, .,

وی با بیان اینکه خنثی شدن این اغتشاشات در اوایل حرکتشان قابل توجه است، افزود: حواستان را جمع کنید، دشمن ساکت نمی ماند و طراحی هایی کرده که ضربات مهلکی را به ایران وارد کند.

, .,

ابراهیم پور یکی از نقشه‌های فتنه را ایجاد اختلاف بین ملت و امام خواند و عنوان کرد: تدبیر، حکمت و عمل ولی فقیه در آن لحظه ممکن است متوجه نشویم اما گذشت زمان هدفمند بودن و حکیمانه بودن تدابیر ولی فقیه را نشان می دهد.

, .,

 

,

, ,

 

,

مردم خراسان شمالی در اغتشاشات اخیر ذره‌ای فرصت به آشوبگران ندادند

, مردم خراسان شمالی در اغتشاشات اخیر ذره‌ای فرصت به آشوبگران ندادند, مردم خراسان شمالی در اغتشاشات اخیر ذره‌ای فرصت به آشوبگران ندادند,

وی اضافه کرد: مردم نجیب خراسان شمالی، در اغتشاشات اخیر بعد از گرانی بنزین به آشوبگران فرصت ندادند و بصیرت و نجابت خراسان شمالی را در این شرایط به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که استان خراسان شمالی لایق جمله رهبر انقلاب در سال 91 که فرمودند استان خراسان شمالی گنجینه معرفت و فرهنگ هاست .

,

وی با قدردانی از زحمات استاندار، مدیران اجرایی استان، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، ناجا و نیروهای امنیتی که موفق شدند پرچم وحدت و همدلی را در این استان به اهتزاز در آوردند، گفت: استان خراسان شمالی بعد از این حرکت باید الگوی تمام استان‌های کشور باشد که وحدت و همدلی چه برکاتی برای مردم و نظام خواهد داشت.

, .,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادی سپاه پاسداران با تاکید فراوان به جوانان بسیجی گفت: دشمن برای دو سال آینده یک طراحی بزرگتری خواهد داشت؛‌ در شرایطی که کشور در دوران حساس خودش قرار دارد، به مدت دو سال شبانه روزی بسیجیان کار کنند، دولت و مجلس وظایفشان را انجام دهند و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در بهار 97 در تمام عرصه‌هایی که جامعه نیازمند است، آتش به اختیار وارد عمل شوید.

, .,

 

,

از حرکت قوه قضاییه برای مبارزه با فساد حمایت می کنیم

, از حرکت قوه قضاییه برای مبارزه با فساد حمایت می کنیم, از حرکت قوه قضاییه برای مبارزه با فساد حمایت می کنیم,

 ابراهیم پور به شعار چهل سالگی بسیج اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم به سمت خدمت خالصانه و بی منت گام بردارید و حرف دل مستضعفین را که در مناطق محروم هستند بزنید.

, .,

وی اضافه کرد: پیام رهبری در مورد موضوع بنزین این نیست که مردم کاری به گرانی ها نداشته باشند، بلکه مردم و مسئولین باید مراقبت کنند، گرانی نباشد و مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم باشند.

, .,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در هر دولتی چه گذشته و حال هم خادم و هم خائن داشته ایم، گفت: از خادمان و زحمتکشات دولت قدردانیم و بر خائنان به ملت و نظام لعنت می فرستیم.

, .,

وی همچنین در انتها از حرکت جدی قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام حمایت کرد.

, .,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه