اخبار داغ

سخنران اجتماع بزرگ بسیجیان در مانه و سملقان:

عملکرد مسئولین در ایجاد اشتغال جوانان مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس باشد

عملکرد مسئولین در ایجاد اشتغال جوانان مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس باشد
سخنران اجتماع بزرگ بسیجیان در مانه و سملقان گفت: امروز مسئولین باید برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس کار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، رحیم باور یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه امروز دشمنان از گزینه جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی می ترسند، گفت: اقتدار نظامی امروز کشور، مگر با بسیج شدن همه آحاد مردم در هشت سال دفاع مقدس امکان پذیر نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ ظلم هیچ ابرقدرت و زورگویی را تحمل نمی کنند، تصریح کرد: امروز هم بسیجیان باید مانند دفاع مقدس وارد میدان جنگ اقتصادی شوند چرا که هر جایی که تفکر بسیجی وارد شده، روحیه ما می توانیم را بارور کرده است.

,

باور اظهار کرد: میان مسئولی که در قالب دستورات اداری محوله شده با رعایت منافع شخصی و حزبی و اداری کار را انجام می دهد با کسی که هیچگونه منافع شخصی و گروهی برایش مطرح نیست و کار را برای رضای الهی انجام می دهد، تفاوت بسیار است.

,

این فرمانده دوران جنگ تحمیلی ایران را از نظر منابع خدادادی و طبیعی و نیز نیروی انسانی، کشوری ثروتمند دانست و افزود: ایران دارای نقطه حساس و استراتژیک جغرافیایی در ارتباطات جهانی است که اگر این نیروی انسانی درست مدیریت و هدایت شود، قطعا تحریم های ظالمانه اقتصادی دشمنان محکوم به شکست خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه مشکلات کشور ناشی از تحریم نبوده و ریشه در مدیریت امورات کشور دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که در ستاد اقتصاد مقاومتی مسئولیت دارند و کار می کنند باید مانند دوران دفاع مقدس شب و روز نشناخته و کار کنند، چرا که عامل موفقیت رزمندگان دفاع مقدس در آن جنگ نابرابر تحمیلی، کار جهادی بوده است.

,

باور ادامه داد: امروز مسئولین باید برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس کار کنند.

,

وی تاکید کرد: اگر اعتقاد به جنگ اقتصادی داریم باید عملکرد مسئولین مانند عملکرد فرماندهان اتاق جنگ دفاع مقدس باشد.

,

این پاسدار بازنشسته تصریح کرد: امروز اتاق جنگی که مجموعه ستاد اقتصاد مقاومتی در آن شب و روز کار کنند و شب و روز و مرخصی نشناسند، مشاهده نمی شود.

,

وی اظهار کرد: اگر ظرفیت تولید کارخانه های ما افزایش می یافت الآن شاهد بیکاری جوانان کشور نبودیم.

,

باور با تاکید بر اینکه ضعف های مدیریتی در کشور باید اصلاح بشود، گفت: با وجود افزایش چشمگیر نزولات آسمانی در سال جاری و افزایش تولیدی گندم در کشور، متاسفانه در تولید گندم به خودکفایی نرسیدیم.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولین کشور هنوز به بیرون از کشور امید دارند و به توانمندی داخل کشور اعتقادی ندارند، اظهار کرد: اگر تولید داخل افزایش می یافت، نیازی به ارز خارجی نداشتیم.

,

باور با بیان اینکه اصلاح مدیریتی انتخابات شروع می شود، گفت: صالحین و معتقدین به ارزش های دینی باید جایگزین عوامل فشل و دنیاطلب شوند.

,

وی تاکید کرد: اگر فساد در مسئولین و بستگان آنها وجود داشته باشد باید به اشد مجازات برسند تا برای دیگران درس عبرت شود.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری که از مردم خواستند، صف خود را از صف آشوبگران جدا کنند، خاطرنشان کرد: کمتر از چهل و هشت ساعت پس از موضع گیری و هدایت های مقام معظم رهبری ، آرامش و امنیت به کشور برگشت.

,

وی ادامه داد: مشکلات معیشتی، تورم و گرانی هست اما مردم از تحریم و گرانی ناراحت نیستند و اعتراض نمی کنند چرا که غیرت دینی و ملی دارند.

,

باور افزود: اعتراض مردم به عملکرد مدیران غیرجهادی است که برای حل مشکل اقتصاد کشور از تعطیلی و مسافرت خود نمی زنند.

,

وی با اشاره به موضع گیری مناسب مسئولین کشور در برابر آشوبگران فتنه اخیر که پس از بیانات مقام معظم رهبری، اتخاذ شد، تصریح کرد: انتظار ملت از دستگاه قضایی در ۹ دی امسال، برخورد قاطع با عاملین فتنه ٨٨ است، چرا که فتنه گران سال ٨٨ ضررهای بسیاری را به کشور تحمیل کردند.

,

باور در پایان افزود: ای کاش مسئولین ما اقدام فتنه گران سال ٨٨ را نیز محکوم می کردند و خواستار برخورد قاطع با عاملین آن می شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه