اخبار داغ

گزارشی از معضلی اجتماعی در غرب هرمزگان؛

تور بی مهری مسئولان بر سر عروس بنادر/ گلایه شهروندان بندرکنگ از وضعیت نا به سامان آسفالت معابر

تور بی مهری مسئولان بر سر عروس بنادر/ گلایه شهروندان بندرکنگ از وضعیت نا به سامان آسفالت معابر
بندرکنگ از جمله شهرهای پر جمعیت و پر رونق بندرلنگه به شمار می رود؛ اما با یک بندر گردی در این شهر کوچک شاهد نبود زیر ساخت های مناسب هستیم به طوری که کوچه و خیابان های این بندر نه تنها از منظر زیبایی چنگی به دل نمی زند بلکه با کوچکترین بارندگی مملو از آب و گل و لای می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بندرلنگه شهرستانی در غرب هرمزگان با دارا بودن فرهنگ غنی، برخورداری از ظرفیت های بی نظیر اقتصادی، بازرگانی و گردشگری، استفاده از نعمت خدادادی دریا و منابع آن و همچنین داشتن گمرک به عنوان ظرفیت عظیم در عرصه اقتصادی در ردیف شهرهای دارای قابلیت توسعه و پیشرفت هرمزگان محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این شهرستان در روزگاری محل رفت و آمد تجار و سرمایه گذاران فراون بوده و صیدگاه مروارید به شمار می رفت و از گذشته های دور لقب عروس بنادر را به خود اختصاص داده هر چند که تجارت و بازرگانی در این شهرستان به میزان گذشته نیست اما همچنان افراد فراوانی بندرلنگه را به عنوان محل زندگی، کسب و کار، تفریح و بازدید بر می گزینند اما نکته قابل توجه این شهرستان پیشرفت لاک پشتی آن است.

,

تور بی مهری مسئولان چنان بر سر عروس بنادر سایه افکنده که مردمان نجیب این خطه از کوچکترین امکانات رفاهی و شهروندی محروم هستند؛ با گذر از شهرها و روستاهای این شهرستان اوج بی توجهی مسئولان را به این بندر می توان مشاهده کرد.

,

, ,

بندرکنگ از جمله شهرهای پر جمعیت و پر رونق بندرلنگه به شمار می رود؛ اما با یک بندر گردی در این شهر کوچک شاهد نبود زیر ساخت های مناسب هستیم به طوری که داشتن معابر و خیابان های مناسب که از نیازهای اولیه هر جامعه به شمار می رود اما کوچه و خیابان های این بندر نه تنها از منظر زیبایی چنگی به دل نمی زند بلکه با کوچکترین بارندگی مملو از آب و گل و لای می شود.

,

بندرکنگ در پونز نقشه مسئولان قرار گرفته هر چند که شهروندان دریادل این خطه بارها مشکلات معابر و کوچه های فاقد آسفالت خود را از طریق فضای مجازی و یا حضوری به به گوش مسئولان رسانده اند اما انگار مسئولان آن منطقه خود را به خواب غفلت زده اند.

,

با شروع فصل پاییز و زمستان بازهم تکرار قصه پر غصه آبگرفتگی معابر و کوچه های بندر کنگ تکرار می شود و در حالی که همگان از بارش باران که اوج رحمت الهی را به نمایش می گذارد خوشحال می شوند اما مردمان این منطقه رنجور می شوند زیرا چنان آبگرفتگی در خیابان ها صورت می گیرد که برخی اوقات وارد خانه هایشان نیز می شود.

,

, ,

صالحی، شهروند بندرکنگ در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی های اخیر در این بندر اظهار کرد: با شروع بارندگی ما در سطح شهر شاهدجمع شدن گل و لای و یا تجمع نخاله ها و زباله به دلیل آسفالت نامناسب به ویژه در مواقع بارندگی و تغییر شرایط جوی در سطح معابر و خیابان ها هستیم که تردد شهرندان به ویژه کودکان را با مشکل روبه رو ساخته است.

,

شهروند بندرکنگی با بیان اینکه کمترین بارندگی باعث ایجاد گل و لای در سطح معابر می شود، گفت: اکثر معابر بندرکنگ فاقد آسفالت بوده و یا اینکه آسفالت مناسب ندارد و با نم نم باران تجمع آب و سپس نظاره گر ایحاد گل و لای هستیم.

,

صالحی با بیان اینکه در فصل زمستان تجمع آب و لجنزار مهمان کوچه های بندر کنگ است، خاطر نشان کرد: با توجه  به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم همت والای مسئولان را می طلبد تا با عزمی راسخ کوچکترین نیاز شهروندان که داشتن کوچه و خیابان های مناسب بوده را انجام دهند.

,

امید است مسئولان بندرلنگه همان گونه که در تمام ابعاد جامعه تلاش خود را برای خدمات دهی مناسب به شهروندان ارائه می دهند بهسازی و ترمیم آسفالت های مناطق مختلف بندرکنگ که مانند زخمی درد آور باعث آزردگی شهروندان می شود را حل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه