اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم:

بسیجی بودن به لباس نیست/ هرکس به مردم خدمت کند بسیجی است

بسیجی بودن به لباس نیست/ هرکس به مردم خدمت کند بسیجی است
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه بسیجی بودن به لباس، آرم و نشانه نیست گفت: : هرکسی در لباس و جایگاهی به فکر خدمت به خدا و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی باشد به حق بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی کبیری در ویژه برنامه سرو چهل ساله بسیج که شامگاه 5 آذر در قم برگزار شد اظهار کرد: حضرت آقا بارها فرمودند هر کسی  که جغرافیای نظام اسلامی دغدغه تحقق اهداف نظام  انقلاب اسلامی را داشته باشد او بسیجی است پس بسیجی بودن به لباس، آرم و نشانه نیست بسیجی بودن به ایمان و عزم و اراده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم افزود: هرکسی در لباس و جایگاهی به فکر خدمت به خدا و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و شهر مقدس قم باشده و خدمت به خلق  را سرلوحه کار خودش قرار دهد چون باعث سرافرازی انقلاب و اهداف انقلاب می شود به حق بسیجی است.

کبیری تصریح کرد:  البته در این میان عده ای مفتخر به پوشیدن لباس بسیجی می شود تا با این نماد و پرچم به مردم خدمت کنند.

وی افزود: تفکر بسیجی به مباهله است به مباهله تفکر ناب اسلام محمدی با تفکر مادی و شیطانی غرب و قطعاً این تفکر بر جهان حاکم خواهد شد و به فرموده بزرگان ما آینده از آن حزب اللهی ها خواهد بود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه