اخبار داغ

جانشین فرماندهی قرارگاه شهید برونسی:

اگر بسیج در میدان نبود فتنه خاموش نمی‌شد/ اغتشاشات در مشهد تلفات جانی نداشت

اگر بسیج در میدان نبود فتنه خاموش نمی‌شد/ اغتشاشات در مشهد تلفات جانی نداشت
جانشین فرماندهی قرارگاه شهید برونسی گفت: در فتنه اخیر کشور اگر بسیج مردمی به میدان نمی آمد و از انقلاب حمایت نمی کردند، این فتنه خاموش نمی‌شد و این فتنه با وجود بسیجیان عرصه برای فعالیت خودش نمی بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار مجتبی غفورپور، جانشین فرماندهی قرارگاه شهید برونسی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی و 36 شهید مدرسه علیه امام محمدباقر(ع) گفت: فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) صادر شد که این فرمان تشکیل بسیج ابتکار امام(ره) است چراکه مکتب اسلام نیاز به فداکاری و ایثار دارد و این تشکیل سپاه اسلام آرزوی دیرینه بزرگان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در بسیج برکاتی نازل شده که شبیه به افسانه است و هر جا که این ظرفیت به کار گرفته شد گره های سخت گشوده شد.

,

جانشین فرماندهی قرارگاه شهید برونسی حوزویان را پرچم‌دار هدایت جامعه دانست و اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس با وجود رئیس جمهور غرب گرای خائن، زمینه ای برای حضور بسجیان در جبهه ها فراهم نمی شد و امکانات کشور در اختیار جنگ قرار نمی گرفت و بخش عمده آن امکانات به بهانه تخصص نداشتن در حال از دست رفتن بود که نتیجه ان شهادت بسیاری از رزمندگان در منطقه هویزه شد.

,

وی افزود: پس از فرار رئیس جمهور، مدیریت جنگ در اختیار نیروهای انقلابی و مردمی بود و آزادسازی ها در جبهه های مختلف صورت گرفت و کمتر از یک سال نتیجه جنگ تغییر کرد.

,

سردار غفورپور تصریح کرد: در هر عرصه ای که بسیج به میدان آمد و مسئولان نیز همراهی کردند مشکلات کشور تا حدود زیادی حل شده است اما در عین حال فعالیت تفکر غیربسیجی در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را نیز شاهد هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج در این چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی برجسته است افزود: تفکر بسیجی یعنی تکلیف مداری و هر آنچه که تکلیف است با تدبیر انجام شود.

,

جانشین فرماندهی قرارگاه شهید برونسی خاطرنشان کرد: امام(ره) در فرمایشات خودشان غلو نداشتند و می فرمودند که امیدوارم با بسیجیان محشور شوم لذا ظرفیت و برکتی در این ساختار بسیج وجود دارد.

,

وی افزود: علیرغم اینکه سازمان های مختلف مأموریت و تجهیزات داشتند در عرصه های سازندگی و کمک به مردم اولین بار بسیجیان حضور داشتند.

,

سردار غفورپور گفت: در فتنه اخیر کشور اگر بسیج مردمی به میدان نمی آمد و از انقلاب حمایت نمی کردند، این فتنه خاموش نمی‌شد و این فتنه با وجود بسیجیان عرصه برای فعالیت خودش نمی بیند.

,

وی افزود: حضور بسیجیان در صحنه های مختلف آبی بر اتش فتنه های دشمن است بر همین اساس شهر مقدس مشهد به همت مردم ولایتمدار کمترین خسارت را در آشوب های اخیر داشت و اغتشاشات اخیر اصلا تلفات جانی نداشت.

,

جانشین فرماندهی قرارگاه شهید برونسی اظهار کرد: حضور به موقع بسیجیان از توقعات رهبر انقلاب است تا با کمترین هزینه بیشترین دستاورد را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه