اخبار داغ

سردار علی فدوی:

با مجاهدت‌های شهدا به قدرت بازدارندگی رسیده ایم

با مجاهدت‌های شهدا به قدرت بازدارندگی رسیده ایم
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت شهدا به قدرت بازدارندگی رسیده و اگر کسی به کشورمان حمله کند، زیان بسیار سنگینی برایش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مجاهدان راه خدا زمانی که تصمیم به جهاد می‌گیرند فرشتگان برای آنها آزادی از آتش را می‌نویسند و وقتی برای جنگ آماده شوند، گناهانش همانند پوست از او جدا می شود و زمانی که تیرهای دشمن به سوی او فرود بیاید کسی قادر به نوشتن ثواب آن نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به صبوری خانواده‌های شهدا افزود: کسی که خانواده شهدا را خشنود کند خداوند را خشنود کرده و اگر کسی خانواده شهدا را خشمگین کند خداوند را خشمگین کرده است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: شهدا از همان موقع که به شهادت می‌رسند برسر سفره رحمت الهی هستند و تا ۷۰ هزار نفر از اهل بیت خود را شفاعت می‌کنند.

,

فدوی ادامه داد: عهد و پیمان با خداوند بزرگ ترین معامله‌ای است که انسان می‌تواند انجام دهد و شهدا در این معامله عزیزترین داشته خودشان یعنی جان خود را معامله کردند. 

,

وی با بیان اینکه شهادت بالاترین توفیق برای انسان است، ادامه داد: امیرالمومنین امام علی(ع) در طول عمر مبارک خود در انتظار شهادت بودند، اکنون نیز افراد بسیاری در این ۴۰ سال در آرزوی لحظه  شهادت هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در روزهای اخیر دشمنان درصدد بودند کشورمان را که در امنیت کامل است، ناامن کنند و در اغتشاشاتی که ایجاد کردند برخی از عزیزان به شهادت رسیدند. 

,

سردار فدوی با اشاره به اینکه سلاطین بی عرضه کشور که ۲۰۰ سال پیش بر کشور حاکم بودند بسیاری از خاک کشورمان را به دشمنان واگذار کردند، گفت: به لحاظ مجاهدت‌های شهدا ما به قدرت بازدارندگی رسیدیم و امروز هیچ مستکبری نمی‌تواند به انقلاب اسلامی حمله نظامی کند چراکه برای آنها زیان بسیار سنگینی خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه کمتر کشوری قدرت بازدارندگی دارد، ادامه داد: آمریکا به دنبال آن است که در برابر انقلاب اسلامی قدرتی را کسب کند که بازدارنگی داشته باشند.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اذعان کرد: انقلاب اسلامی با قدرت و سرعت پیش می رود و دشمنان نمی‌توانند به گرد آن هم برسند چنانکه امروز پس از ۳۱ سال از پایان دفاع مقدس، دشمن نتوانسته کاری انجام دهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه