اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

عظمت جمهوری اسلامی ریشه و پشتوانه مردمی دارد

عظمت جمهوری اسلامی ریشه و پشتوانه مردمی دارد
امام جمعه ایلام گفت: عظمت جمهوری اسلامی ریشه و پشتوانه مردمی دارد، ملت از گذشته آگاهتر است و می‌داند آمریکا جز دشمنی کاری با ملت و نظام ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گفت: رهبر انقلاب در دیدار با پیشگامان بسیج و نیروی مقاومت بسیج مستضعفین از مردم تکریم کردند، رهبر انقلاب فرمودند در حوادث اخیر ایران حامیان نظام با راهپیمایی حرکت اقتدار و عظمت خود را به نظام نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: نیروهای انتظامی و نظامی با حمایت مردم بار دیگر شر آشوب‌گران را از سر ملت کم کردند و نقشه‌های استکبار را بار دیگر خنثی کردند، حامیان نظام به خیابان آمدند و به آمریکا نشان دادند در برابر عظمت ملت ایران کسی نیستند.

,

کریمی تبار افزود: افرادی که در تجمعات اخیر اموال مردم را تخریب کردند جیره خوار سلطنت طلبان بودند، آنان بدانند امروز در کشور ایران اسلامی جایی ندارند، حکومت پهلوی تمام شد و تفکر اینکه افرادی مانند آنان حکومت را در دست می‌گیرند کاملا اشتباه و احمقانه است.

,

امام جمعه ایلام گفت: رسانه‌های عربی و مزدوران عربی در منطقه با دلارهای نفتی کل توان را به کار گرفتند تا ملت را بر علیه نظام تقویت کنند اما نتوانستند کاری انجام دهند، زیرا ملت از گذشته آگاهتر است و می‌داند آمریکا جز دشمنی کاری با ملت و نظام ندارند، زیرا  عظمت جمهوری اسلامی ریشه و پشتوانه مردمی دارد.

,

وی تصریح کرد: دشمنان نمی‌توانند از ارتش ۲۰ میلیونی ایران عبور کنند و به خوبی می‌دانند مردم به وعده‌های پوچ آنان دل نبسته‌اند، از این رو استکبار با تحریم سعی بر فروپاشیدن اقتصاد ایران دارد و تاکنون موفق در این راستا نشده است.

,

 کریمی تبار یادآور شد: برخی در کشور اعتقاد دارند با مذاکره می‌شود تحریم‌ها برداشته شود، ولی تکیه بر توان داخلی با ایجاد رونق تولید، تنها راه مهار تورم و ایجاد اشتغال است.

,

امام جمعه ایلام ادامه داد: مسئولان تلاش کنند نقدینگی که در جامعه وجود دارد به سمت تولید بکشانند و از ظرفیت مردم برای رونق تولید استفاده شود، استعدادهای فوق العاده را تقویت کنند تا در این عرصه نیز  پیروز شویم.

,

وی افزود: سالانه صدهزار فارغ التحصیل وارد جامعه می شود و این بزرگترین نعمت خداوند است که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد.

,

کریمی تبار تاکید کرد: انتظار می رود نخبه های متعهد و متخصص که می توانند بار امانت مردم را بر عهده بگیرند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند، شخصیت های که می توانند برای تحقق گام دوم انقلاب نقش مهمی ایفا کنند در انتخابات حضور پیدا کنند.

,

امام جمعه ایلام در پایان گفت: مهم است قوانین دست و پا گیر کشور صلاح شود تا سرمایه گذار توان خود را برای سرمایه گذاری در کشور به کار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه