اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان مطرح کرد؛

چتر حمایت خیرین بر پروژه های عمرانی میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان

چتر حمایت خیرین بر پروژه های عمرانی میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان
برومند گفت: پس از انتشار مشخصات پروژه های عمرانی پیش بینی شده سال ۱۳۹۸، خیرین جهت مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ رضا برومند، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به چتر حمایت خیران بر پروژه های عمرانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: این اداره کل پروژه های عمرانی تعریف شده سال ۱۳۹۸ را با ذکر شماره، عنوان، مشخصات و محل اجرای آن را با هدف نظارت و مشارکت مردم منتشر و به اطلاع عموم رساند که در همین راستا خیرین جهت مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ پروژه گردشگری و چهار پروژه در حوزه میراث فرهنگی تعریف و اعلام شده است، افزود: ایجاد زیر ساخت های گردشگری در شهرستان قشم شامل روستاهای صلخ، طبل، سهیلی، گوران و دهخدا، در شهرستان بندرعباس سیخوران، قلم سرخاء و جزیره هرمز، در شهرستان بندرخمیر  روستای دریخا و آبگرم سیاه کش، در شهرستان بندرلنگه آبگرم خصت، در شهرستان میناب ساحل تیاب، در شهرستان پارسیان بوچیر و در شهرستان رودان روستای زیارتعلی است.

,

برومند تصریح کرد: پروژه های عمرانی میراث فرهنگی شامل قلعه های مغویه در بندرلنگه، هشنیز در پارسیان و هزاره میناب و همچنین برکه های باران در بندرعباس است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان بر استفاده از تمام ظرفیت ها در راستای توسعه گردشگری استان تاکید و خاطر نشان کرد: تا حد امکان زمینه های مشارکت و همیاری خیرین و سایر دستگاه ها را برای توسعه گردشگری و حفظ آثار تاریخی فراهم خواهیم آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه