اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در تاکستان در حال احداث است

بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در تاکستان در حال احداث است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این گلخانه به عنوان بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در وسعتی بیش از یک‌ هزار هکتار درنودهک تاکستان در حال احداث است که فاز اول آن به وسعت ۷۱ هکتار آماده واگذاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فاطمه خمسه امروز(شنبه) در اولین جلسه کارگروه آب و کشاورزی استان در سازمان جهاد کشاورزی که با حضور مدیران کل استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد؛ اظهار کرد : افرادی که در بخش کشاورزی در استان سرمایه گذاری می کنند با علاقه و با هدف ایجاد اشتغال و همچنین رونق تولید وارد می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی در ادامه خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی در احداث گلخانه شد و افزود: شهرک گلخانه‌ای نودهک با هدف هدایت و جذب سرمایه گذار در این شهرک و تولید محصول در محیط گلخانه‌ای احداث شده است.

,

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: این شهرک از مصوبات سفر ریاست جمهوری اسلامی است که در حال حاضر زیرساخت لازم برای جذب سرمایه گذار در این شهرک اجرا شده است.

,

وی عنوان کرد: توسعه گلخانه و تولید محصول در فضای بسته در محیط گلخانه از اهداف وزارت جهاد کشاورزی است.

,

 خمسه بیان کرد: این گلخانه به عنوان بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در وسعتی بیش از یک‌هزار هکتار درنودهک تاکستان در حال احداث است که فاز اول آن به وسعت ۷۱هکتار آماده واگذاری است.

,

شرایط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیل شود 

, شرایط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیل شود ,

وی افزود: در مجموع ۵۱ قطعه از فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان برای واگذاری به سرمایه‌گذاران فراخوان شده بود که از این میزان تاکنون ۳۹ قطعه واگذار و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده است.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ابراز کرد: مهمترین بخش برای سرمایه‌گذاری مربوط به گلخانه، واحدهای تولیدی و اجرای سیستم‌های آبیاری نوین است.

,

به گفته وی ۳۲ طرح در مجتمع گلخانه‌ای در کارگروه استانی مصوب و ۳۰ طرح به بانک عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

,

خمسه بیان کرد: همچنین طرح مطالعانی فاز دوم این مجتمع در سطح ۱۰۰ هکتار در دست تهیه است.

,

وی تصریح کرد: طی دوسال گذشته اقدامات خوبی در زمینه تسریع در روند راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان انجام شده است.

,

خمسه در پایان با بیان اینکه شرایط را برای سرمایه گذاران در بخش کشاورزی استان باید تسهیل کرد؛ گفت: باید نارضایتی سرمایه گذار را پایین آورد و شرایط را برای جذب سرمایه گذار در این بخش فراهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه