اخبار داغ

با پیگیری صبح قزوین انجام شد؛

حل مشکل قطعی برق کوچه محمدشریفی‌ها/ سرقت شبکه برق عامل خاموشی اعلام شد

حل مشکل قطعی برق کوچه محمدشریفی‌ها/ سرقت شبکه برق عامل خاموشی اعلام شد
مسئول روابط عمومی اداره‌ی برق استان قزوین گفت: با پیگیری‌‌ و بررسی‌های کارکنان اداره برق علت خاموشی رخ داده سرقت شبکه برق کوچه محمد شریفی‌ها بوده‌ است که اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ چندی پیش یکی از ساکنین کوچه‌ی محمدشریفی‌ها با پایگاه خبری صبح قزوین تماس گرفته و نسبت به قطع برق این کوچه گلایه‌ داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

طبق صحبت‌ این شهروند قزوینی برق کوچه مذکور حدود ۱۰روزی قطع شده و تماس و پیگیری‌های اهالی این محله با اداره‌ی برق به نتیجه نرسیده‌ بود که این موضوع طی خبری منتشر شد.

, طی خبری,

پیرو این موضوع خبرنگار صبح قزوین پیگیر علل و رفع مشکل پیش آمده از اداره‌ی برق استان قزوین شد که عزیز عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره‌ی علت قطعی برق این کوچه اظهار کرد: طبق گلایه‌ی شهروند کوچه‌ محمدشریفی‌های قزوین این کوچه 10روز از وجود روشنایی بی‌بهره بود.

,

وی افزود: با پیگیری‌‌ و بررسی‌های کارکنان اداره برق علت خاموشی رخ داده سرقت شبکه برق کوچه محمد شریفی‌ها بوده‌ است.

,

مسئول روابط عمومی اداره‌ی برق استان قزوین اذعان کرد: اداره‌ی برق در اسرع وقت و به منظور رفاه ساکنین این منطقه برق خانه‌های مشترکین و چراغ‌های این کوچه را در تاریخ 5/9/98 با احداث شبکه روشنایی جدید روشن کرد.

,

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده‌ی مشکلات برق استان با سامانه‌ی ۲۴ساعته‌ی ۱۲۱ تماس بگیرند تا کارکنان اداره‌ی برق در اسرع وقت برای انجام وظیفه در محل حاضرشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه