اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد:

افزایش قیمت بنزین، تاثیری بر بازار لوازم خانگی یزد نداشته است

افزایش قیمت بنزین، تاثیری بر بازار لوازم خانگی یزد نداشته است
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد گفت: قیمت لوازم خانگی در ماه‌های اخیر هیچ تغییری نداشته است و تولیدکنندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را ندارند مگر اینکه ارزی که از سوی دولت در اختیار آنها قرار می‌گیرد افزایش قیمت داشته باشد که اخیرا هیچ افزایشی نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدهادی قیامت در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه تقریبا 550 واحد فروش لوازم خانگی در یزد فعالیت دارند، افزود: تقریبا 35 واحد نیز در حال کسب مجوز برای فروش هستند و به همین تعداد نیز واحد بدون مجوز فروش لوازم خانگی در یزد فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با بیان اینکه تنوع لوازم خانگی در بازار بسیار بالاست و هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالا وجود ندارد، افزود: متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود قدرت خرید مردم روز به روز کاهش یافته است و بازار لوازم خانگی دچار رکود است.
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد عنوان کرد: قیمت لوازم خانگی در ماه‌های اخیر هیچ تغییری نداشته است و تولیدکنندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را ندارند مگر اینکه ارزی که از سوی دولت در اختیار آنها قرار می‌گیرد افزایش قیمت داشته باشد که اخیرا هیچ افزایشی نبوده است.
,
 
,
قیامت تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین نیز هیچ تاثیری بر افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی نداشته است و تنها لوازم خانگی خارجی که احیانا به صورت قاچاق وارد بازار شود با نوسان قیمت ارز، دچار تغییر قیمت می‌شوند.
,
 
,
وی با بیان اینکه اکثر لوازم خانگی موجود در بازار تولید داخل هستند، گفت: مردم نیز با توجه به اینکه اجناس خارجی موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار نیست ترجیح می‌دهند از لوازم خانگی داخلی خرید کنند که کیفیت خوبی دارند، همچنین برخی از مردم که تمکن بالای مالی دارند از اجناس خارجی با کیفیتی که از قبل در مغازه‌ها مانده و قیمت بسیار بالایی نیز دارد خرید می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه